Wanna make some money?

HITMAN SÖKES
Jag söker omgående en individ för ett kortare uppdrag i Enstaberga.


Uppdraget är provosionsbaserat och det finns goda förutsättningar för fortsatta uppdrag om allt går... "According to plan"

Arbetsuppgifter:
Du kommer att ha varierande uppgifter, b.la städning och "omhändertagande" av utsatta mål.

Utbildning/Erfarenhet:
Jag söker dig som jobbat mycket med vapen, häcksaxar eller ting som kan åsmaka skada. Har du suttit i fängelse? Lysande! Kan du köra ett jetplan? Underbart! Är du lobotomerad? Even better...

Personen jag söker är driven, nogrann och har känsla för "service". Det är viktigt att du är flexibel, ser farlig ut samt att du uppskattar variationsrika arbetsmiljöer. Du har lätt för att träffa nya människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Ärr & tatueringar är ett plus.

Utseende:
Du skall ha ögon som sitter långt in i huvudet. Frillan skall vara inbakad. Kosytm är ett krav. Mustasch är förbjudet, likaså dubbelhaka. Om ena ögat rycker till då o då så är det ett plus. Dreggel & kannibalbeteende är inget problem.


Uppdrag no.1:
Du skall förgöra biffmongot i IK Tun, slabbig snubbe - precis, han som ser ut att ha käkat fullkorn hela livet.
Uppdraget är slutfört när det sitter en högaffel i hans lår - samt en tatuering i pannan: Jag gillar kor...lite väl mycket.
Du har två dagar till förfogande.

Eder arbetsgivare: Carl Johan Pontus Sjögren

Är detta DU!? Sök via en kommentar i bloggen omdelbums!

Kommentarer
Postat av: jonas

Pontus lilla gubben du kan få anställa mig för en större summa pengar:D haha

2007-09-16 @ 21:58:33
Postat av: Pontus

Du är anställd!;)

Postat av: Anonym

haha, du är ju helt sjuk, eller så är det bara din humor? Men jag gillart;D haha..

2007-09-18 @ 17:39:15
Postat av: Pontus

Bäste anonym, jag har sjuk humor, jag vet inte hur man botar det ;D

2007-09-18 @ 17:54:08
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, men jag tycker verkligen INTE att du ska bota den!
Är ett hopplöst fall jag med! ;D

2007-09-18 @ 21:24:01
Postat av: Olavamy

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2009-05-15 @ 10:04:09
URL: http://olavamy.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback