Tänk om jag fick bestämma istället...

Haha, hörde  om det där Seyfonmonumentstatyn som några nysvenskar ville resa i Södertälje (för skattepengar) för att hedra sina förfäder som dött i nåt folkmord nånstans. Inga problem - om dom själva bekostar den och ställer den på deras tomt. OM Södertälje kommun skulle bekosta det så  skulle jag kräva att Dom ställer upp en fet vikingstaty i Ronna centrum för att hedra våra tappra krigare som käkade Polacker till frukost och ibland dog på kuppen.

Eller varför inte asfaltera Hovsjö centrum och gravera in Gustav Vasas fejs så att det syns från himlen? :D Jag skulle lätt garva åt det iallfall.

Den som ens kom på idén måste ju ha hoppat från vattentornet med huvudet före några gånger. Jävla Tölp asså...

Dagens fråga från Mig till Dig: Stryker Du dina jeans?

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Människa, det är väl självklart att man stryker sina jeans!
Beträffande monumentskiten så är det just på grund av sådan idioti som vi betalar högst skatt i världen.

2007-09-17 @ 21:04:34
Postat av: malin

..mina skattepengar ska iaf inte gå till nåt satans monument för turkar som tippade av pinnen 1911. Det kommer ju samlas ett helt harem med pingviner (turktanter med hucklen)
runt den och där kommer dom sitta med sina äggskal och melonkärnor och grina så att tårarna sprutar över att deras mormorfarframormor dog då. Bööh.
Juste, jag manglar jeansen btw ;D

Postat av: Johanna

aah speciellt gylfen

2007-09-17 @ 23:44:12
URL: http://johannaottilia.blogg.se
Postat av: Gurra

Och jag som tyckte att asfaltera igen maren va ett korkat förslag, men mänskligheten (iaf en del av den) överträffar sig alltid...
På frågan om jeans blir det väl ett nej, ser inte poängen i att stryka något som ändå formar sig efter kroppen

2007-09-18 @ 02:06:12
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Pontus

Lindberg & Malin: haha, visst blir man bitter? :D
Johanna: Du är ju dum! ;D
Gust-af: jag förstår vad du menar... det känns som det pågår någon dold tävling om vem som är dummast...

2007-09-18 @ 07:50:35
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Camilla

ja,
jag stryker mitt enda par jeans. annars blir de knöliga i knäna.
varför, varför frågar du?

2007-09-19 @ 00:21:18
Postat av: Pontus

Camilla: För att min mamma tycker att jag ska stryka mina jeans, men jag har andra åsikter... ^^ Skulle bara kolla vad alla andra gör.. :D

2007-09-19 @ 09:56:37
URL: http://Pontmeisters

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback