Sen går det ju som det går...

uaaaaaghomorgon... Man blir alltid så seg av att dricka vin. Inte hjälper det att få en kanonutskällning av Johannes "NU DRICKERU FÖR LITE IGEN" *stoppar ett glas i handen på en* (för att sen väcka en på morgonen och skråla: "Fy fan, kommer inte ihåg ett skit, måste ha en pizza doppad i olja..." ^^ haha :D han är söt den där)

Nej, det är lite intressant det där med att vara berusad. Ens undermedvetna tittar fram och tar hand om en som ett barn. Den gör det som precis känns rätt liksom; rulla runt på marken, joddla eller vissa verbala utspel, första instinkterna. Så nog fan undrar jag varför jag alltid springer iväg ensam så fort krogen stänger, ringer runt lite, för att sen hamna på kebabben...? Syftet måste vara för komplicerat & högt för att jag ska förstå det...hm.

Nåväl, mitt undervetna tar alltid hand om mig och jag har 100% förtroende i vad den gör. Jag menar, jag vet att jag blir lite..öh.. kramgosig mot folk jag tycker om, och kanondryg mot onda människor. Det är så det ska va, jag är så sjukt ärlig!

Men lite nyfiken blir man ändå när man vaknar och kollar samtalslistan - jaha, den personen ville jag prata med ^^
Slutsats: Man lär känna sig själv när man är berusad.

Eder Dr Phil

Kommentarer
Postat av: Roggan

jag har hört att minnesluckor är första varningstecknet på att man håller på att få hjärnskador...

2007-09-30 @ 13:21:39
Postat av: Jeffan

jaag instämmer till punkt och pricka

2007-09-30 @ 13:55:06
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Roggan: Det såg du på Boston Teaparty ellerhur ?

2007-09-30 @ 17:16:54
Postat av: Pontus

Roggan: Jag kommer ihåg att jag stog på alla fyra och käkade klöver förut - det måste väl vara ett tecken på hjärnskador före minnesluckor, no? haha
Jeff: (Y)

Postat av: Holmgren

Det har kommit till min kännedom att en vilsen själ aka Pontus Sjögren via telefon skulle ha kontaktat min syster under fyllan igår? Du vet att jag är tvungen att döda dig nu väll? =) puss påre

2007-09-30 @ 18:37:45
URL: http://hoolmgren.blogg.se
Postat av: Pontus

Hahaha, du, det var paybacktime.

2007-09-30 @ 19:45:27
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback