Quuult!

Alltså. Jag satt vid tv:n idag, glodde idol, och blev helt impulskär. Spana in den här kvinnans frisyr: image429
Anastasia <3

Alright, nu är den inte exakt som på bilden dårå, men åt det hållet! Och det är ju så förbaskat kanonsnyggt! Skulle jag gå på stan o se hon gå förbi skulle jag väl bryta nacken så som jag skulle kollat efter henne. Fy farao, jag pallar inte mer.

Nåja, idag hade jag o
Alex boi terapisamtal med Ann-Marie på Waynes. Jesper & Fredde anslöt sig också! Ann-Marie i egenskap av projektledare (för PAAJFN2D=Pontus and Alex; A journey from Nightmare to Dream) kom fram till att vi har en lång väg att gå, Alex boi klarar inte punkt ett, (listan publiceras inom kort) och jag vägrar till 100% att öppna en bildörr för en tjej. (inte en för en kille heller dårå.. haha)

(men varå, ska jag gå runt medans bruden väntar och öppna dörrfanskapet som om hon vore IQ-befriad o inte kan öppna den själv?! Det är ju en förolämpning till mig själv och till tjejen, jag är egentligen shyst som låter hon öppna bildörren själv ju...)
Ann-Marie, high five! ;)

Kvinnliga bloggläsare där ute, hur skulle du känna om nån panikstannar upp dig för att springa runt bilen, öppna dörren åt dig och sen springa tillbaka svettig och köra iväg? Svara svara svara!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Haha, jag kan bara föreställa mig Ann-Maries desperata försök att göra gentlemen av er! Speciellt dig Pontus! Skulle vilja bevittna de där "terapisamtalen" in real life, skulle vara oerhört underhållande...

2007-09-27 @ 22:49:49
Postat av: Pontus

Nä, fan, jag funtar på o dra på mig en orange pyjamas o bli munk - dra ner o protestera lite i Burma... Haha, gentleman har aldrig varit min grej, jag är alldeles för spontan & kul för det. Jag skulle vilja se när du blir gentleman btw ;) haha

Postat av: Alex rosen

It's all about the romance ;) Jag vann väl dessutom "personlighets kampen" med sisådär 16-0 ?;)

2007-09-27 @ 23:04:42
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Pontus

Näää, korrektion: 0,6-0 perhaps. ;D

2007-09-28 @ 07:14:03
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Cecilia

Jag skulle nog skratta. För att sedan ta illa upp :P

2007-09-28 @ 14:54:29
URL: http://tigerharen.blogg.se
Postat av: Cam

Jag tycker det är rätt trevligt när killar öppnar bildörren. då kan man få till ett nice avslutninghångel. bara fjortisar hånglar i framsätet....

2007-09-28 @ 19:40:41
Postat av: Pontus

Cecilia: ELLER HUR!!!!!
Cam: Fel svar. Jättefel svar. Men okej, ska tänka på saken.

2007-09-29 @ 00:05:38
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Didriklouise

Incredible site!

2008-10-08 @ 08:20:50
URL: http://didriklouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback