Och världen skälvde!

Morning morning, vilket kalas, vilket kalas! Var ju hos Johannes till runt 11, då marscherade vi till TK o satt oss i vår reserverade del där helrör & champagne dukades upp. Fy fan, det är likadant med matbuffé - finns det massor så tar man "för mycket för vad som är hälsosamt" , ett i-landssyndrom, absolut ^^

Vi satt o diskuterade bloggar hemma hos Johannes några stycken, och Johanna Tucker ville verkligen ha några rader med argumentet: "Aszå, jag vill ju lixom bara bli känd?!" Även Anette, Jessica & Malin satt o trånade & ville posta upp några bilder på sig själva här - med röda kinder förklarade dom att nätdejting "kanske inte är så dumt, trots allt" Nå, jag ska tänka på saken ;)

Det blev en kebab sen och en lång väg traskandes hem, vart fan försvann alla? Nåväl, jag väckte Ann-Marie som följde med mig hem i telefonen i 27 minuter & 17 sekunder! Vilken kvinna! Vacker, smart & pratglad, hade hon föredragit Engelsk fotboll framför sin knarkiga sydamerikanska så hade jag frågat chans för länge sen ;)

8:10 ringde Johannes o väcker en, jaja, det var väl lika bra, man var ju törstig som en flodhäst i sahara.

(Jag har ett svagt minne av att Lindbergan höll på o åka på däng igen pga en "ursäkta - det är reserverat här" kommentar, ere bara jag som önskedrömt eller? :)

Nåväl! Tack Johannes och alla kära kompanjoner.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Haha, det är bara ditt vanliga önskedrömmande, Pontus.
Fy faaen vilken kväll! Jag lyfter på hatten för Johannes.
Just nu är jag så jävla bakis, fy fan vad jag mår dåligt...

2007-09-23 @ 19:20:57
Postat av: Lindberg

Ps. Jag känner mig bara tvungen att kommentera valet av rubrik. Du borde läsa boken också, Pontus ;).d.s

2007-09-23 @ 19:22:49
Postat av: Pontus

Haha, Jaja, har hört annat från säkra men anonyma vittnen ;)
Nån gång kanske ^^

Postat av: anette

haha! din lilla mytoman!

2007-09-23 @ 20:52:58
Postat av: Pontus

Anette: Det kallas 'Mindreader'
;)

2007-09-23 @ 22:38:53
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag vill INTE va me på din blogg! Håller med Anette om det där med mytoman!

2007-09-24 @ 09:44:33
Postat av: Pontus

Haha, det går inte att backa nu darlin' , jag tänkte skirva "Johanna & gamla goda godingar" som skildrar gamla citat från dig såsom: "uhm, vad är egentligen aprikosmarmelad" osv osv.. det kan nog bli bra ;)

2007-09-24 @ 10:50:08
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Annie

Knarkig? Är det allt du har att säga om världens bästa fotbollskontinent? :*

2007-09-24 @ 23:47:04
Postat av: Pontus

Yes box! ;D

2007-09-25 @ 07:49:31
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback