Nä, nu jääävlar blommar jesus!

Jao, vilken mumsig arbetsvecka! Jag går omkring med mitt kort som tar mig överallt i stadshuset (jag kan gå o knacka på Anders Lagos dörr om jag vill) och jag känner mig jääävligt viktig.
I <3 my card.


Ibland får jag lite internpost med saker o ting som jag fixar men idag kom det jävligaste, nån på vaktmästeriet verkar ha dödslängtan, kolla på re här ba!:
 108455-412

Jag vill så gääärna skicka tillbaka nåt i stil med: "Jo, jag är snubben som kommer att bli framgångsrik - du måste vara den andra killen...? I framtiden ser jag gärna att du stavar mitt efternamn korrekt - vilket är
S j ö g r e n -inte Södergren. Ehm, by the way, jag förväntar mig att du kommer till mitt kontor och hämtar fakturorna personligen om internposten besvärar dig - kommunstyrelsekontoret andra våningen korridoren till vänster. (PS, ta av dig skorna när du kommer in. DS)"

ha ha ha... sucker.

Kommentarer
Postat av: Annie

"Vem fan är det" hahaha det är nog det roligaste jag har hört på länge =)

Postat av: Pontus

amen jag blir ju ledsen :( haha

2007-09-08 @ 17:35:39
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback