Det finns alltid nåt att fira ;)

Kanonutgång idag dårå. Jag scorade i dagens match, jag är fan het nu ;) Jag spelade högerback och klippte till på volley på en hörn-retur. (MAO, jag vann över Elias i skytteligan med 4-3 även fast jag lirat back hälften av matcherna och han bara forward och ytter, hiihhihiiiii) Men det hjälpte ju inte till så mycket. NEVERTHELESS, idag skall alkoholen flöda.

Föresten blir jag så sur på alla som glömmer schampo! Jag har alltid med mig schampo, o alla ska alltid låna. Nå, nu på senare tid har jag bara tagit med mig schampoflaskor med lite schampo kvar i. Att bjuda en eller två gånger är väl ok, men inter v a r j e gång. Nej, tacka Lindbergan som hittar sånna vackra citat:

Greed is right. Greed works. Greed clarifies, cuts through, and captures the essence of the evolutionary spirit. 


Nåja, ses på dansgolvet. haha ^^

Kommentarer
Postat av: malin

det finns ALLTID nåt att fira :D Skam vore det annars

Postat av: Bassel

haha Pontus du såg vem som ägde matchen idag , mitt drömmål säger allt ;)

2007-09-30 @ 02:37:59
Postat av: Pontus

Malin: Yes box ;) Annars kan man ju fira att man är dålig eller nåt. Du ser, det är ba o fira på ^^
Bassel: Jag råkade peta mig i ögat innan du sköt, så jag såg inget. Varför utmanade du inte på min kant nån gång din gamla banjolirare? :P Kul o se dig iaf. :)

2007-09-30 @ 11:01:08
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Volvo Cars

Thank you for producing such a down to earth site.

2008-05-15 @ 14:29:25
URL: http://volvo-cars.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback