@ Coop

Jag & Davegay traskade omkring på coop idag 15 min före stängning med uppdraget att köpe frulle.

Vi var typ helt ensamma där så vi gick omkring och sjöng på Akon - Mr. Lonely, därefter så flippade stackars david...

D: "Due... fatta vad man kan göra med en sån här *tar upp och jonglerar en risgrynsgrötskorvförpackning* i sexsammanhang..."
P: "Öhm...hur tänker du?"
D: "Jomen alltså..."
P: "HAHAAAA, Du är ju helt jävla dum i huvudet!!!"
D: "hmm... kolla på ren hära leverpastejen då.." *gör konstiga rörelser i luften*
P: "lägg ner då vafan.. haha"
Vi traskar vidare och sen går vi förbi några gossedjur
D: "Hörrö, kom o känn på den hära!" *plockar upp en rosa varelse*
P: "Vafan ere för fel på dig?"
D: "Amen känn på hur len den är.."
P: "Du, jag håller på o kopplar den där leverpastejen, risgrynsgröten och det där keldjuret nu, hahaha kan du sluta eller?" *Börjar gå därifrån*
D: "HAHA, Pontus, kolla nurå!!"
*Jag vänder mig om, och mongot slickar gossedjuret på huvet!!!* Så jävla efterblivfen! :D

Kommentarer
Postat av: Micce

Haha å David klagar på folket på Elgigantens fantasi;)
Kanske därifrån hans "skada" kommer ifrån iofs...

2007-09-16 @ 23:50:07
Postat av: cecilia

Haha otäck!

Postat av: Pontus

Micce: Jag drog samma slutsats ;) haha
Cecilia: Indeed ^^

2007-09-17 @ 19:00:32
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback