Vilken utsökt morgon...

Vaknar till som om jag fått en yxa i benet av att herr Hespero sms:ar. Ligger o skakar & det går inte att somna om. Går ner och mami gjorde två mackor åt mig hihi - så det höll på att liksom kompensera upp varandra. Tills farshan kommer:

"Du du du... vet du vad Du ska göra idag?"
"mhm, till stockholm..."
"...byta till vinterdäck på skodan! yippieeee!!"

...

varutav han fortsätter sin morgonmisshandel:
"vart varu igår kväll då?"
"hos en Fanny..."
"var det roligt?"
"jorå.."
"[Funny] - haaaaaaHAHAHAHAAAAA, såklart att det var kul! [Funny], [Funny], [Funny].... hiihihi"


Hum, igår blev konstigt. Jag satt här o konverterade till psykopat men sen kom Alex boi & hämtade mig fan runt 12 tror jag o sen gick det som det gick... Han fotade flitigt också... Järnspikar!

Jag hittade en psyk-look-a-like till mig:
image483

haha, jämför med bilden nedan ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja mår också praa:) jaha va kul, då ses vi ikväll då? vart ska ni, tk?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback