Tisdag=The Day of Doom

"Tisdag är helt klart värsta dagen i veckan", enligt forskare från övfre Bronxeng.

"Man är ju psykologiskt laddad för att gå till jobbet på måndagen - men laddningen försvinner till tisdag. Tisdagen är långt borta från såväl föregående som kommande helg. Denna dag skapar inte bara stress & oro utan har en tendens att utveckla långa köer till kaffeautomaterna på jobbet. Dagen är helt enkelt en förbannad jävla ond cirkeljävel som man kommer få genomgå 1/7 av sitt jävla liv."
-Professor Sjögren af Ritorp

Föresten tycker jag att alldeles för många människor har för dålig inställning till hösten. Det är sjukt härligt att gå till jobbet på morgonen i solljus och kylig vind medan lockarna, halsduken & rocken fladdrar. Blanda detta med det här trädet jag fota igår morse och dagen är dömd att lyckas!
image442

Jag tycker om hösten :)

Kommentarer
Postat av: felicia

Den där Sjögren af Ritorp måste vara en riktig smarting :) Klockren teori

Postat av: Jossan

Tisdagar är alltid min värsta dag! Man vaknar och allt känns skit, så kommer man på att det är tisdag och att allt har sin naturliga förklaring!!
Men hösten är härlig iaf!

2007-10-10 @ 15:21:55
URL: http://elakheter.blogg.se
Postat av: Pontus

Felicia: Givetvis... givetvis ;)
Jossan: amen det är ju för att Ragnar har provdag på onsdagarna... ;)

2007-10-11 @ 16:42:25
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback