Surrender at once...

Fy fan, just som slaget såg ut att vara över och livet passerade revy blixtrade hjärnan till och mullrade: "It's time to turn the tide of the war" och sprattlandes på marken i ett sista tappert försök plockade jag fram Proviva Vattenmelon/Tranbär juice, tuggade Novaluzid och knarkade Alvedon.

Tillåt mig citera paketet på juicen: Proviva innehåller minst 50 miljoner Lp 299v per ml. 
Lp 299v är alltså elitsoldater, och jag har druckit två sånna dära paket, dvs så har hundratusenmiljoner reinforcements anlänt för att styra upp saker och ting. The line is drawn.

Och för att göra en lång historia liiiite längre så kan jag tala om att det gör susen! Jag mår bättre nu! ^^

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback