Nya revben köpes!

Nu ere såhärva, att SadistJohannes var på mig i tisdags, jag fick en sådan fruktansvärd träningvärk i magen att det flimmrade för ögonen när jag skulle häfta med häftapparaten på jobbet. O idag vare dax igen, corade med Alex boi som Jeffan höll i. Fy fan, jag körde på allt vad jag kunde trots att jag hade värk i revbenen från i tisdags - I Syrianska kallade dom mig för "Svenska Elden" - det blir man ju inte kallad för ingenting liksom ;)
Jag är fan Mr. Diciplin, min vilja är okuvlig! ;) Jag ba kör!

Käkade på Nancys idag med mami, så kommeru nån polsk 40 årig wannabe svennekvinna och röjjer ner min rock på golvet och säger:
"ojoj, din jacka ramlade nehr på golvhet heeee hee"
Wtf!? Ditt jävla kronmongo... 1. Det är en rock - ingen jacka 2. Jag gillar inte din mössa 3. Du kan be om ursäkt, nu.
"oj...*tittar med en blick som säger, PLOCKA UPP DEN & HÄNG TILLBAKA* ...där ser man"

Ja, det gjorde hon tillslut... jävla troll...

Lagade mat idag dårå, panikade... blev lite nuggets de lá potatismos till mig o syrran ^^
"PONTUS, kolla såru gör, dom blir ju brända..."
"...meh...det är ju stekpannans fel..."
"EREJUNTE! du har ju dansat omkring med ett glas mjölk i handen till E-type hela tiden, det är ditt fel!!!"

...hihi ^^

Blev en fika med Alex boi & Hespero också:
Hespero: "Asså... igår när jag stog i duschen och såhär schamponerade håret, då kom jag o tänka på dig Pontus..."

Sen började vi diskutera kyssar. jag var nog korkad, men jag kopplade aldrig schampo/kyssar. haha ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad hade du gjort om hon inte hängde tillbaka den ? ;)

Postat av: Pontus

1an, 2an & 3an. Påpeka hennes syftningsfel, kontra & ge order. Nån måtta får det väl va ;)

2007-10-18 @ 22:48:47
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Maria

Haha du e kung ;)

2007-10-18 @ 22:52:54
URL: http://mariadarling.blogg.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

haha ! ta det som en komplimang!

2007-10-19 @ 08:52:00
Postat av: Pontus

Hespero; självfallet ;) haha

2007-10-19 @ 09:14:20
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback