INTRUDERS, RED ALERT!

Vafan! Nu drog jag igång larmet i stadshuset IGEN. Och vad var anledningen den här gången då?

Jo, jag hade hållit en dörr öppen lite för länge, typ 1½ minut för att jag diskuterade IDOL med Kerstin Sigfridsson.

Hallå? Det är Södertälje stadshus, inte Pentagon!

Fan, jag tänkte slänga in en bild på fröken Sigfridsson härva, men hon var lite för blyg, jag som tänkte göra ett litet hyllningsinlägg jaja... haha, hon gick hem alldeles nyss o tittade förbi mig och sa: "hörre duru, ha det så kul i helgen och gör inget som inte jag skulle göra" Vilket med andra ord betyder: No limits.

hihi, hon hade ju föresten ett barnbarn, en Therese Sigfridsson, jag tror jag minsan har hört talas om en sådan...
"jahaja, vilken linje på gymnasiet går hon då?"
"Du, *tar en kort tankepaus* ...hon baaara pladdrar vettu, går in genom ena örat och uuut genom andra!"
 
haha, jävligt ruuulig tant det där asså :)

Kommentarer
Postat av: Alexfuckingsander gör succé as usual!

That's the sprit my child! Keep it coming!
Jag ogillar dock att du slutat kalla mig Jesus.
Tyckte det var ganska trevligt sist. Happens today? Har en massa alkoholhaltiga drycker vi skulle kunna förtära på vår väg mot dimman, en så kallad - avant l'accomplissement. Eller ska du såsse-slita imorgon igen? as usual. Du håller på att förvanldas till en av den sämre färgen. Det bekymmrar mig. Håll ut frände, några mojitos på Flamigo tonight och du är som på nyfödd, blå som
en Ragnhild-logotyp!

Love \ Jesús [Zeou] aka alexfuckingsander rosenberg

Postat av: Partygeneralen

ROPEN SKALLA - MODDARNA SKA FALLA!

2007-10-27 @ 08:16:06
Postat av: Therése

haha men therese sigfridsson :D:D siggan vettuuuu! henne va jag ju ute med i fredags!

2007-10-28 @ 12:32:32
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Niclasklara

Very interesting site, beautiful design, thank.

2009-10-15 @ 10:48:50
URL: http://niclasklara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback