Innan utröstningen dårå

Spanade sista glimtarna på Idol, för att se hur det ser ut, och jag fattar bara inte. Vad vi enkelt kan konstatera är att:

*Anastasia måste tillbaka omedelbart.
* Evelina är dålig.
*Amanda är väl ball - men hon är DÅLIG.
*Marie är bra
*Daniel borde vinna allt
*Andreas ser ut som en bonde - så det spelar ingen roll att han sjunger bra (vilket han gör) för folk röstar inte på en sån i längden.
*Jesus var också dålig.
*Sam är fortfarande ett frågetecken? känns som om dom glömde dissa han från dom första idoluttagningarna och att han är inkvoterad på nåt sätt, äh - jag hajjar ingenting.
*Sen har vi ju en till charmnisse jag inte kommer på namnet på, men han är väl okej.

Således kan man knappa på tv4 om några veckor när evelina, sam, andreas & jesus (+ förhoppningsvis amanda) åkt ut så att man kan lyssna på riktig underhållning. Seriös förnedringstv är inte kul i längden.

Livet vore lättare om Anastasia var kvar...

...Nåja, hon har åtminstonde accepterat min "friend request" på facebook... sådetså ;) hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback