Bäste skattebetalare!

Tillåt mig upplysa Dig om några saker jag via insiderinformation från kommunen upptäckt att Du är med och finansierar:

image455
Wtf? Barnen ska väl lära sig Svenska, knappast Syrianska... Eller är jag dum nu igen?

Vidare när jag rättade löner igår så kände jag igen ett namn och var tvugen att rota lite... Herr Anders Möller har erhållit en summa för att stå o plirra lite på sin gitarr där på politikertorget. DU, käre skattebetalare finansierar alltså oväsendet på stan mellan H&M & Kringlan.

Sedan upptäckte jag även att Västergårdgymnasiet köper in matteböcker till årskurs 7-9. Bäste besökare, upplys mig! Det heter väl inte Västergårdhögstadiet... no?

Suck.

Nåja, ikväll ere urspårning. Puss & Adjö! ;)

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Det förvånad väl knappast att Västergårdsgymnasiet köper in matteböcker för högstadiet?

2007-10-19 @ 18:02:38
Postat av: malin

Anders Möller! Ghaaha, han låg jag på BB samtidigt som vilken fjant. Jag var MYCKET sötare än han, so to speak.

Postat av: Åsa

Men dom matteböckerna är väl Matte A, och det läser ju alla första året på gymnasiet. och det läser man på högstadiet.. Right?

2007-10-19 @ 21:37:18
URL: http://readmelove.blogg.se
Postat av: Alex Rosen

Varför bekymrar du dig över att vissa inte är tillräckligt smarta pontus. Det är ett faktum vi tyvärr inte kan göra något annat åt än att sponsra. Behöver jag äns förklara för dig hur en hockeypojke skulle vara om han inte ens fick läsa mellanstadiematte i gymnasiet. Det är väl illa nog, låt de mindre begåvade barnen vara ;)

2007-10-20 @ 11:04:42
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Pontus

Lindberg: lite granna fan... ^^ Nånstans går ju gränsen
Malin: haha, you wish ;)
Åsa: nä, man repeterar lite granna förvisso men går vidare ganska direkt... det gjorde vi iaf o då hade inte 7ans matte hjälp direkt..
Alex boi: Jag tycker bara att det är sorgligt :(

2007-10-20 @ 13:40:20
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Roggan

Haha hoppas kommunen läser det här! :D

2007-10-20 @ 21:02:43
Postat av: Narsjericho

I really enjoyed it.
You have done a great job.

2008-02-18 @ 15:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback