"men, den är ju fin?!"

Goddag!
Eftersom det är 1 månad & 11 dagar kvar till julafton, 3 dagar kvar till fredag & Arsenal besegrade Reading igår - så dampade jag och bakade en kladdkaka till mina kära damer på jobbet.

Det var uppskattat, men dom är jävligt konservativa!

"Vem är det som bakat idag då?"
"Det är Pontus"
"Nämen!? ojojoj, måste jag smaka!"
*jag mumlar nåt med: "...killar kan..."*

nr2.

"Se här, se här! Är det kladdkaka?!"
"ja, det är Pontus som bakat!"
"männen på min avdelning bakar inte...*tittar på kakan & utbrister förvånat: Men titta! Den är ju fin också!"

Förutom detta fick jag stå ut med "skämt" såsom: "höhö, var har du köpt den här då?" "ere mamma som bakat?" ...Det är hårt att vara man nu för tiden... man blir ju diskriminerad var man än går! Dyra skor har vi också!

Nåja - jag vill ju inte skryta eller sådärva, men min kladdkaka har fått 5 Guld-P 4 år i rad. (Visserligen är det bara jag som varit med - o jag har röstat på mig själv... MEN DET GÖR JU SEGERN STÖRRE 100% WAAAAAAAAAA)

Kvinnor & Don P:s kladdkaka har alltid gått hand i hand!  ...Fråga Jossan bara så som kärleken flödade efter en sån ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja, det var en riktig love-maker;) Men det är ju inte för intet som du går under namnet Cakeman, det krävs ju nått stort för att bli så ärad;)

Postat av: MFE

FATTARU vad du ställer till med??????????
Nu tjatar varenda kärring i fikarummet om att vi män ska baka kladdkaka åt dem!
Du har i en enda kaka förstört det som tagit oss år att bygga upp, förädare!!!!!!!!!!!!!!!

2007-11-14 @ 10:44:50
Postat av: Pontus

Kallas jämnställdhet serru ;) Be cool stay in school. Peace.

2007-11-14 @ 11:24:19
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: MFE

Hoppas du får städa hela huset i helgen, handla o laga maten i jämnställdhetens tecken..........

2007-11-15 @ 11:30:32
Postat av: Pontus

Haha, det gör jag faktiskt :D

2007-11-15 @ 11:57:27
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback