Jag håller inte bara på med ekonomi...

...jag är även stadshuset lokale flyttgubbe med argumentet: jag är man och skall således flytta tunga objekt. Vidare är jag även Sherlock Holmes, tar fall med mystiska fakutror o dylikt...
image492

Förutom det langar jag på charmen ibland om jag får tråkigt, stadshusets egna Don Juan:
image493


Igår kilade jag hem till alex bois iskalla domäner, fy farao! Höll på att avlida därute... Vi träffade Malin, geografins mästare! & Julia - hästarnas alphahona. Såg en film o sådärva.

igår efter att jag lagat mat:
Mor: ska du iväg nånstans?
Jag: Yes, till Alex.
"aha, där i Backeberg?!"
"...Dammkärr"
"jag MENADE det!


Och ikväll, då går det som det går. DU som läser kanske är ledig i helgen, inte jag! Då startar mitt andra jobb: ICA Wohooo!

Kommentarer
Postat av: Akselagathe

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback