*Gnissel, skrlm, boom, ieeehnnn, plask, gnejdlii*

"Ja, hej jag är ute efter par nya skor... några som gärna gnisslar, dom ska gnissla jättemycket så att jag reser nackhåren på mina kollegor när jag vandrar omkring i korridorerna..."

"Då kan jag rekommendera: Rubberbubber Gummihand, det är kirurghandske vi gjort om till inneskor just för detta ändamål - lägger du till 40 spänn får du inte bara en prenumeration på kattmat i 4 år utan även fräscht lim under fotsulan, så att en ljuv ton av *slibb* framträder och eskalerar ju snabbare du går."

Eller? Hur tänker man när man går o köper gnisselskor?

Kommentarer
Postat av: Alexander

Vad är det för jävla riddare du har lyssnat på? Vem äger ett par skor som "gnisslar" ?

2007-11-29 @ 10:31:53
Postat av: Pontus

Amen du vet det här gummi-ljudet, skiftar mellan *gnejlii* och *doijnk doijnk*. Extra effektivt när det är blött ute...

Postat av: Idarada

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-02-05 @ 11:08:12
URL: http://idarada.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback