Ann-Marie @ Waynes

Hemma på riktigt nu... puh.

Jobbade från 8:20 till kvart i 7! Klockan 19:15 sitter jag med en hemmalagad hamburgare i munnen då Ann-Marie föreslår en fika.  Den där kvinnan är så jävla rolig :D ...fast, den varelsen måste jag citera.

Ann-Marie: "Vet du vad! jag kan en jättekul lek!"
"Jaha - vad är det för nån?"
"Jo, det är en misshandelslek!"
"hahaha, va?"
"ja! man är 4 personer, en är kung, en domare, en tjuv & en bödel"

...Fröken 20.0 mister förståndet...?

Jag: "haha, isf så ska man ju vara domare... *lutar mig bakåt, gestikulerar order med fingrarna*"
Ann-marie avbryter: "Nej! Man ska ju vara bödel... då får man slå!"

...Definitivt.

Kommentarer
Postat av: Alexfuckingsander

Som jag brukar säga: Bakom varje smart kvinna finns en mans sinne... ;)

Postat av: Annie

Du är ju störd! Det där reagerar du på, men att vi båda gillar Tekken 3, där allt går ut på att döda varann, det är helt normalt...

2007-11-07 @ 00:48:01
Postat av: Pontus

Alex boi: Du har absolut en poäng! ^^
Annie: men herre gud! :D Det är ju ett spel, du vill ju slåss i verkligheten!

2007-11-07 @ 07:43:15
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback