Vi kan inte bara plugga, vi kan PARTA också!

Heppåre! Nu ere såhärva, att jag är fylld av kärlek för tillfället. Allt är liksom ba bra. Jag älskar min klass alltså, vi är så sjukt schöna allesammans. Även fast klockan passerat halv 3 på natten så känner jag att jag måste uppdatera det här nu, så att DU har nåt att läsa till frukosten imorn, visst är jag ändå ba för rar?

Som i tidigare inlägg förklarat, så var vi hos Johannes i Trosa... Där höll han hus i ett smärre palats, I'm impressed. Vi grillade o hade jätte trevligt, jag körde bil o var bauta nykter men jag är ju schön utan dricka dårå, så det var ba o schteka, har dokumenterat delar av partajjandet här i kortfilmer nedan:

På med volymen, and watch us dance xD

Hehe, Klockan har just slagit 10:00 och Party-General Rasjö har startat igång Power-hour... (En shot öl i minuten när musiken tystnar, jag o chaufför Roggan pumpade i oss energidryck ^^)
 

Well...Karatefylla, Så här festar vi, S04, we're hot.



Kvällen går mot sitt slut, och vi kämpar på men faller... one by one. Miriam - först ut.


HAHAAAA Så sjukt bra S04!  Och alla vackra läsare där ute, Nu på onsdag så har vi, partykungarna SKIVA på Hamnmagasinet, så känner Du att Du är en glad jävel (eller vill bli medryckt i vårt tempo) köp en biljett, redan idag!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Gurra

Hahahah nice, Miriam ska få höra detta ett tag^^
Fan, ångrar mitt val borde tagit S04 istället för Na04 :P

Postat av: Anonym

hahaha, det här var fan det bästa på länge, böev lite orolig när du sa att du hade filmat men det gick ju relativt bra, haha. Jespers "vart fan har de lärt sig den här dansen", och Mirre är mina favoriter. Och Gustav; har det tagit dig tre år att komma på att du valde fel klass???, och Pontus: på onsdag är det din tur. Matte nu, pusshej!

2007-05-05 @ 11:20:07
Postat av: Pontus

Gurra: Håller med Malin, det tog dig 3 år o lista ut det huh? ;)
Anonym, a.k.a Malin Höeg (IP-nummer hähä): Jao, man ser inte så mycket... hehe. På onsdag... ojojoj, Atombombsfylla, rena rama Hiroshima fyllan, BOSLIBO.

2007-05-05 @ 12:48:30
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Lindberg

Fan! I mitt sjukdomstillstånd och i min nykterhet under gårdagsnatten verkar det som om jag missat årets happening. Jag önskar att jag hade varit i bättre form, så att jag hade kunnat deltaga på riktigt.

2007-05-05 @ 13:14:00
Postat av: Roggan

haha så jävla bra!
Det är lite synd att man var nykter men jag får ta igen det på onsdag ;)
Pontus jag vill se "Drunk Jonas" också :P

2007-05-05 @ 13:25:03
Postat av: Gurra

Efter att sett klippet från festen N04 hade så kom jag fram till att natur kanske va rätt ändå
http://www.youtube.com/v/Ooa8nHKPZ5k

2007-05-05 @ 13:38:54
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Partygeneralen

Tack alla för en fruktansvärt rolig kväll! Nu är det bara att tagga till, och ladda inför onsdagen, då vi återigen måste visa vilken klass det är som vet hur man festar...

DRIIIINK THE BEEEEEER!

2007-05-05 @ 15:06:09
Postat av: Pontus

Lindberg: Jao, friska på ba! På onsdag smäller det!
Roggan: haha, jag har den uppladdad också ;) fast jag ville inte lägga in den...än.
Partygeneralen: Tack själv :) Och ja, då jävlar! :D

2007-05-05 @ 15:34:23
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Anonym

asså jag skriver mitt namn men det vill inte synas. automatisk diskriminering och kränkning!! ha!! och ja grabbar, det var den enda kvällen i ert liv (förmodligen.. hahah) som ni inte skulle ha agerat taxi. drrrrrrrrrrrrrrrrink the beeer. /// MALIN HÖEG

2007-05-05 @ 16:27:39
Postat av: Micce

Kan bara hålla med er andra! Vilken kväll! Ser redan fram emot onsdag, då jävlar ska vi schteka!
Malin: kom ihåg va du lovat;)

2007-05-05 @ 19:35:41
Postat av: Pontus

Malin: Hey, vi hade kul ändå ;) Dessutom kommer det fler kvällar.. .typ onsdag :D
Micce: Du vet att alla ska till Cathrine va? ;) Schtek.

2007-05-05 @ 20:16:25
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Micce

Klart jag vet:D Tidig uppladdning är det som gäller!

2007-05-05 @ 20:47:06
Postat av: Anonym

så klart jag kommer ihåg!! det blir en å micke micke hey micke micke du e helt okej hey micke!! haha :D än en gång // Malin

2007-05-05 @ 23:53:21
Postat av: Micce

Malin> :D Så bra!;)
Har nån koll på var man kan hitta bilder från i fredags? Någons bilddagbok?

2007-05-06 @ 00:19:52
Postat av: Johannes

Uppladdning är det som gäller! Onsdagen närmar sig med stormsteg :)

2007-05-06 @ 09:38:33
Postat av: Anonym

gå in på www.bilddagboken.se och sen sök på linasundsten, hon har en del. sen så skulle typ cathrine & sofie ta med sig USB minnen imorn så man kan välja och vraka. ses snart // malin

2007-05-06 @ 12:02:17
Postat av: Johannes

haha, jag vill se bilderna från tåget!

2007-05-06 @ 12:54:20
Postat av: Gurra

man kan ju visst ha kul utan alkohol, men hur de vet jag inte, på onsdag blire röj, ni får fan lära alla oss naturare hur det ska gå till

2007-05-06 @ 13:02:40
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Micce

18 kommentarer innan denna! Måste väl vara nån form av rekord?
Johannes: bilderna från tåget vill jag oxå se;)

2007-05-06 @ 20:56:20
Postat av: Pontus

Micce: ja, det är ju för att du Johannes o Malin använder det här som om det vore lunarstorm :D

2007-05-06 @ 21:17:10
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Malin

okej, ska aldrig mer kommentera nått på din sida eftersom du är så extremt otacksam. det här var det sista för mig, jag drar mig till lunar igen.. där är de trevligare...hejpa!

2007-05-07 @ 21:22:47
Postat av: Pontus

Men honey, jag är ju inte otacksam, ser du inte min vackra smiley i slutet = gud vad kul att ni är insatta i det jag skriver :) pusspåre.

2007-05-07 @ 23:04:37
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback