Vassa föremål i närheten, någon!?

Det är ju lite kul det dära, hur lätt man ser igenom folk när dom ljuger.

Hade tydligen historieseminarium idag dårå, hade jag glömt bort helt, men det gick bra.
Generellt så tycker jag om historia, det är oftast ganska kul - men det finns ju upp & nergångar...
Vissa personer i vår klass har en tendens att ...överdriva kanske?

"ÅZZÅ gud vad jag verkligen tycker det är SÅ intressant att få veta vad Raoul Wallenberg gav judarna till frukost, jag blev alldeles till mig när jag fick veta att det var svenska morötter han gav dom... tänk vad historien fachinerar..."

Ja, men fy farao vad intressant... . till o med historielärarn' (magnus) schelv ser ju ut att somna vid den beskrivningen. Vad vill denne elev egentligen? för den måste ju ljuga annars är det synd om den på riktigt.

OCH så alla upprepningar ARGH!!!!! D o m-g ö r-m i g-g a l e n... Johanna berättar nåt i stilen: "Man måste ju tänka efter för om judarna som blivit intervjuade verkligen pratar med egna ord eller om dom var så unga så att deras föräldrar berättade för dom, om herr Wallenberg, vilken hjälte han var"

Jag & Sundholm sitter brevid varandra och kiknar av skratt som små smurfar när en i vår klass räcker upp handen och säger: "Jo, precis som Johanna sa, så finns ju risken att deras föräldrar vid den tiden berättat om herr Wallenberg att han var liksom gudomlig - och därför måste man ju tänka på om de kan ha blivit påverkade på det sättet.

men HALLÅÅÅÅÅHHHHH, om du vill höra det en gång till kan du väl spela in på din mp3 och trycka repeat, besvära inte oss andra med onödig information två gånger. Tack. (pusspåre)

Eller, har jag fel? MEN TYCKER DU DET SÅ KAN DU VÄL STOPPA DITT HUVUD I EN CEMENTBLANDARE, KÖRA ÖVER FÖTTERNA PÅ DIG SJÄLV MED EN GRÄSKLIPPARE OCH INJIECERA OBOY I PANNAN PÅ DIG!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Malin

oj oj, någon som inte var nöjd med sin insats eller? haha. bara att sitta tyst och njuta av livet, vafan. Puss

2007-05-15 @ 13:54:20
Postat av: Pontus

haha, aa exakt, du genomskådar mig ^^ (fast jag vet att du håller med mig)

Postat av: Roggan

"Nej du Pontus nu är du inne på fel spår" - Magnus Åström


;)

2007-05-15 @ 16:21:30
Postat av: Pontus

Roggan: HAHA, jamen va i helvete, det jag sa, det sa ju du i slutet o då var det tydligen okej. BAH. ;P

2007-05-15 @ 16:28:36
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Roggan

yeeeaaaah :p

2007-05-15 @ 18:44:48
Postat av: Wennlund

hahaha, din klass är så sjukt kul... okej om vi har några rikspuckon som tvunget ska säga nån skit hela tiden, skit som inte stämmer... men det är baar sorligt... dina smartskallar till klasskompisar är ju så sorligt och hysteriskt roliga ; )

2007-05-16 @ 20:20:39
URL: http://wennlunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback