Socialt självmord ^^

Ragnhild, kanske ser lugnt ut på utsidan, men insidan... På vårt egna lunarstorm i form av First Class så rasar "argumentationerna" gällande kapitalism vs kommunism ständigt.

Det har ju spårat ur ganska rejält... haha. jag var fett seriös i höstas i nån vecka eller så, men sen märkte man ju ganska snabbt att det var vattenskallar man argumenterade med, så, sen dess har jag bara drivit med snubben.
hehe, ska man hitta nån drygare än mig när jag vill vara dryg får man fan ta o åka ut till enhörna, där bor micke wennlund. :D Tillsammans så är vi omogna men har jääävligt kul. hur dåliga vi än blir så är ju iallfalla den där desillutionerade irakiern adam sämre. tänkte slita ut lite citat från FC:

Adam Sam skriver:
Först och främst så köper jag alltid Pepsi.. sedan tror jag inte man leker med kärnvapen utan det är ett vapen.. jag tror inte japanerna valde att leka med usa när det gäller nagasaki elle hiroshima.. ha lite respekt för dom döda

Mikael Wennlund skriver:

Jag tror inte männskligheten (större delen av den) tycker det är kul när du pratar om... ja vad det nu är du pratar om... så ha lite respekt för de levande

Adam Sam skriver:
VEM FAN E DU? KAN KUTTA DIN MAMMA SVENNIS... nä nä.. tat lungt.. okej.. om du inte vill prata med mig så behöver du inte..

respekt är en moral fråga som kan ta sig.. tänker därför inte respektera dig.. tänkte bara på japan ur diplomatiska skäl...

Pontus Sjögren skriver:
Hej lilla gubben, du verkar vara den här lilla fula ankungen som aldrig blir en svan. Eller typ Titanic, du sjunker liksom längre o längre ner - det ger dåliga vibbar på skutan, hajjaru?

Inte för att du förtjänar det, men du kan få ett tips:
 
klipp dig o skaffa dig ett jobb.
 
lycka genom kapitalism ;)

Mikael Wennlund skriver:
Att säga att Aristolteles (stavar han verkligen med ett l där i mitten, aja jag citerar dig iaf så det inte blir fel det här)... att säga att han var kvinnorföraktare är ungefär lika relevant som att säga att du är ful. Det må kanske vara sant, men det är väldigt onödigt att påpeka då det inte bidrar till disskusionen.
 
// Eran trevliga vän Wennlund... eller borde kanske skriva Vänlund.

Adam Sam skriver:
Hahah.. wennlund... haha...
Hallå där, de e ja som e Wennlund... hahah.. hahaha... kalla mig Wennlund..
jag är Wennlund, Mikael Wennlund... haha...
 
okej.. bara för att du e otrevlig och jag saknar moral så tänker jag förklara för dig varför du suger...
1. Du e blå som en smurf mot klarblå himmel
2. Du e 1
3. Du e 1 och 2

Adam Sam skriver:
låt oss dock antaga att Irakier utgör ett hot mot lilla pontus (vilket en irakier i din skola gör) vad ska du göra då?


Pontus Sjögren skriver:
I framtiden ser jag gärna att du stavar mitt namn med stor bokstav, tack.


sen så skrev snubben
"medans mina släktingar mördas och skjuts så sitter du och njuter av livet"

O jag tänkte svara "Ja, är man terrorist får man väl stå sitt kast" - men jag la band på mig, det vore ju sött o överleva till studenten...


En vecka och 1 dag kvar...

Puss :)

Kommentarer
Postat av: David

de e bra grabbar! stå på er i kampen mot den svarta sidan

Postat av: Anonym

haha svarta sidan bokstavligt talat hoho

2007-05-30 @ 21:17:51
Postat av: Pontus

David & anonym: :D haha...

2007-05-30 @ 22:53:46
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Wennlund

Jorå så kan det gå... men mitt andra citat där är ju riktat mot Alfred? jaja det gör detsamma... jag visste itne riktigt hur jag skulle reagwera på att han pratar om min mor... men aja... vi får se... ; )

2007-05-31 @ 09:50:51
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Adam Sam

"Ja, är man terrorist får man väl stå sitt kast"

På vilket sätt är min släkt terrorister? De finns sätt att vara dryg och irretera på och så finns det sätt att skapa fiender. Främlingsfientlighet går ju fan hand i hand med kapitalism... Respektlösa idiot

2007-10-28 @ 13:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback