Smart!

Heheheh...jag undrar om stämningen går igenom "amen jag måste ju få 26 miljoner för det hära...det stog ju för sjutton 'drive-thru' o jag som trodde att jag var först o allt...."


image110



Egentligen får man ju inte driva med det här för att det just är en kvinna som...öh... agerar, men det här är så klockrent... jag kan verkligen tänka mig hur hon tänkt. "hm... tjurar är starka... jag kör i en red bull bil, klart att vår produkt måste fungera i vår egen firmabil... jag prövar"

image111



Förslag till alla er tatueringsglada människor därute. Ni kan ju bara hoppas på att det alltid är kvinnor som ska visitera er - inte särskilt stor sannolikhet va? Mohahaha.

image112

Kommentarer
Postat av: cecilia

Annars är det ju en rolig tatuering att skriva "I´m with stupid" och pil neråt mot byxlinningen på pojkar.

Postat av: Wennlund

Jag funderar på att tatuera nått drygt som funkar i alla lägen på min hand så jag slipper slita ut stämmbanden på äckliga människor ; )

2007-05-21 @ 16:40:09
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Pontus

Cecilia: haha, o yeah.
Wennlund: haha, vad skulle du ha "hej kom o hjälp mig" eller? ;P hahahah

2007-05-21 @ 16:44:51
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Wennlund

hmm, det är ju mer en diss på sig själv känns det som ; ), men kör på den du! Ohh jag kom på en skön diss nu, lyssna och njut: "Kan vi inte låtsas att jag är döv och du är stum?" eller bara "Kan vi inte låtsas att du är stum?"

2007-05-21 @ 18:54:26
URL: http://wennlunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback