sa j uspåra ur, he

såeiallfall, jag tänkte hacka alexandras blgogg så jag ringde henne ,men den grodan ,hon (som spårade utr otdentligt) sa "sitt lösenord" men det funkar inte...............

såeiallfala, jag fundera på att gå in på therese pblogg o skriva lite, men då kanske hon ändra lösenrod, vore ju trist, jag som är så pålitlig.

MATCHEN, jag tapportera om imorn, för den ojojjo behöver etn nytkter förfarttare.

he heheeee..... tk var shyst, men sen försvann alla mina  ragnhilder, whay o whay? no can tellllllll, så jag stanna iallafall kvar ,emd jonas o iktor o så, o dte var kul, o sen komm alexandra o sa att martin aaaaaHHAHAHAHAHAH hadek llat på henne med fiskögon, amagad, jag har sditr skratta s åmycket i mitt liv. min martin ling, ALIAS FISKEN.

asså, det e ju helt schukt...

schukt bra ^^ men nu sitter jag är i minhensam het ensam het!  o jag ska nsat lägga mig somm ett X i min säng  och ivänta morgonen gyllende lhus... ah, poeten Pontus. kolla här ba

man kan inte alltid vara en snöbboll
rund o vit
ibland finns det svarta också -
men dom är inte smutsiga
hihi.
ANDREA , haha kommeru ihåg nä vi skrev pladask i kinderägget s blogg haha?! :D

jävla weennlunden han skull komma men nej nje, åsne huvud du kan vara
hihiii

jag tänkte avslute mednåra viskdm ord:
Den som inte var påtk den missade CJ Pontus Sjögren - men om n vill kan ni möta han i eftesnack på
[email protected] O yeah,,,, adda inte om jag ite ränker skriva till dig, för då känns det onösigt, hgm?

hähä. eder Schögren

Kommentarer
Postat av: Therése

hahahah kollade på henne me FISKÖGON?!?!? hahahahahahahahahhaha alex då

Postat av: alexandra

hahaha, :P fan va fullllis ja va igår, nästan lite pinsammt ju:P hahaah.. jeje kul kväll iaf.

2007-05-26 @ 13:03:49
URL: http://alexsandras.blogg.se
Postat av: Pontus

Therése: HAHA, du skulle kommit! :D Alexgrodan ville inte säga nåt till han så hon bara titta på mig med plågad min ;D amagad, så kul, så kul!
Alexandra(grodan): haaaaahahahah, fy farao, du var ju helt wasted, speciellt efter kebabhouse, jag går förbi o du ba "he, Pontus, du klarar dig visst inte utan mig asså" haha, jag ba wtf? eller när du kommer fram till mig o david o ba "jag vill ha er" haha helt cp störd :D fy fan va kul du var, du gjorde ju hela dagen :D

2007-05-26 @ 18:11:21
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Wennlund

Hahahahhaha fiskögon? Va fan höll Martin på med hahahah? Sorry för att jag inte kom, jag hade ju tänkt det först, men så övertalde ling och jepser mig att vara med dme istället hos jesper, men så dissade det där jävla fittstimmet mig sen helt plötsligt och drog till Tk istället, jävla horbarn... aja... Fuck them, vi drar ut en annan kväll ; )

2007-05-27 @ 18:24:31
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Purplenotice

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2010-01-14 @ 08:14:01
URL: http://purplenotice.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback