Klockan är...

...15:28 och eftersom jag tänker gå o lägga mig 23:59 så innebär det att jag har cirka 8½ timmar kvar att plugga på.

marknadsföring= 3 timmar
samhällskunskap=1½ timme
Spanska=..äh, 45 minuter räcker nog.
Middag=½ timme
Msn, blogg och surfa omkring= minst 2 timmar.
Ditt & datt samt oförberedda händelser= 45 min.
(nu är ju chansen att jag skall följa den dära pluggplanen lika stor som om jorden är fyrkantig- men det är ju tanken som räknas, eller hur?)

That's my day. happy happy. Men fy farao, om en vecka och en dag så är det schlutt! inget mer plugg :D

men men, ska göra en till café au Pontýs, öppna marknadsföringsboken, sätta mig i solen och bara känna hur Lars Molins vackra ansikte sätter sig på näthinnan och sen ba RÅPLUGGAH.

tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback