Jag säger då det... ;D

Mhm, godmorgon ni glada. Det var ju då rena rama Bagdad Party hos Therése igår dårå ^^ Jag hade bautakul, först grillade vi o sen badade vi och sen söp vi ner oss. Det är ju så det ska vara ..hehe, Tack Therése.

Mycket kul folk faktiskt :) Jag tycker om o träffa nya människor, speciellt bra nya människor och det var det fullt utav igår :)

Andrea asså, vilken lirare -fotbollsflicka, såååå ordning på dig asså.

alexandra, calle & johan, schtekare från Nykvarn... haha. Johan (fotbollsspelare :) var kul & konstig, rena rama banjoliraren ;D (Y)
"Asså alex, alla säger att du är homosexuell" HAHA

MEN, morgonen var inte lika ljus. Klockan 04:13 typ, så bestämde jag mig för o vila lite...

...well, jag vaknade upp här. vad vaknade jag av!? Någon helt galen telefonringare som ringde regelbundet från 7!!! Det var inte bara 3 signaler, inte 5 utan minst 28!!!  o först trodde jag att det låg en vacker kvinna brevid mig o brydde mig inte om signalerna förens si sådär en kvart senare då jag märker att den som ligger brevid mig är hårig...

så jag ba OH NEJ, "DAVID, FLYTTA PÅ DIG FÖR FAN" så lyder fanskapet inte, så jag boxar till honom på huvudet... MEN, det var också lurvigt så jag öppnade ögonen för att se vem det egentligen var.

hehe...Det var ett stort gossedjur... aja, hellre det än David ^^

Sen kommer Moe & Josephine in i mitt rum. Moe var fortfarande full o går omkring med min (!) tröjja. jag fatta ingenting. Sen sitter vi o pratar om igår. Dom hade stekt ägg...hm, det gick inte så bra.
Efter ett tag så känner jag nåt blött vid benet och fiskar upp ett äppelskrutt (!) WTF?

Josephine: "HAHA, den var du inte med på! Du sov ju så sött så jag la dit det för att kompensera"
"..."

Föresten så hade David stuckit UTAN att säga till o dra med mig!... jävla apa. pusspåre.

Klockan nu är halv 10 och jag & Therése har städat lite granna, vi ska snart ner på stan och äta kebab.
(Filmer & exklusiva foton kommer upp senare - lita på mig)

Puss. (föresten skrev jag ett vackert inlägg i
Therése blogg igår... ^^)

Kommentarer
Postat av: alexandra

hej fyllepontmeister:)haha. harrypotter va ju på besök:P tihihhii.....

Postat av: Therése

hahahaha HAN VA INTE LIK HARRY POTTER . men tack för igår, jätteroligt :D

2007-05-13 @ 14:04:26
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Pontus

Alexandra: HAHA, ja - men det var fan sant jue, Calle Potter ^^
Therése: Han var lik Harry Potter när han log ;D hihi..

2007-05-13 @ 14:27:09
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: David

hahah=D men vafan ska man göra? du däckar ju varje kväll!

2007-05-13 @ 17:20:46
URL: http://davemeister.blogg.se
Postat av: Pontus

David, jag däckar aldrig, det vet du ;)

2007-05-13 @ 19:17:21
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Rayanada

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2010-04-13 @ 11:30:47
URL: http://rayanada.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback