jag är rädd...

Tre gånger har ett okänt nummer skickat ett MMS till min mobil, men jag kan inte öppna dom av någon outgrundlig anledning. Sen har jag ringt upp numret nåra gånger, men inget svar...

Idag ringde jag det en gång till...och en person svarar, jag blir DÖ-skraj o lägger på luren direkt.
någon som e sugen på o gissa?
äh, den som svara sa: "Elisabeth Godwin"

Vilket är Davids MAMMAHAHA. (Numret säljes till högstbjudande)

Tillåt mig att muntra upp Dig genom att visa hur bra Du är på att laga mat genom att visa syrrans mästerverk hon gjorde häromdan:
image104
HAHAHAHA. Fiskpinnar a lá catastrååf.

aja, föresten, inget gör mig så sur som när den ena föräldern blir sur på en, o då kommer den andra o så liksom dödar dom en tillsammans. JAG HATAR DET. Lär er ställa er i kö för fan.

Vad heter en svart man som kör flygplan btw?
-vet inte, neger?
-NEEEEEJ PILOT!

Over n' Out/ Din Älskling (med stort Ä) på internet. (och utanför internet också)


Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Du ger inte bort mitt nummer Pontus!!

2007-05-15 @ 18:23:20
Postat av: Åsa

Hahahhahha snygga fiskpinnar :P

Postat av: Pontus

Elizabeth: hehe, allt utom kärlek har ett pris ;)
Åsa: Oh yeah ^^ Min syster är unik.

2007-05-15 @ 23:14:58
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Vegardmaria

Great site, keep up the great work

2009-01-12 @ 08:26:23
URL: http://vegardmaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback