EXPERTkommentatorer va?

Hehe, såg just Manchester united - Milan 0-3, hihi.
ärkesvinen fick spö!

Aja, satt o kollade med far min. gång på gång slog det oss hur förfärligt lite det krävs för att utnämna sig till expertkommentator spana in följande uppsnappade citat:

"Kolla på Kaká, han smyger likt hiawatha smyger runt lägerelden"

*united ligger under med 3-0 och kommentatorerna diskuterar lösningar för United* "Jo, de kanske borde slänga in Ferdinand (mittback) han är ju skarp med huvudet." "nja, jag tror de behöver stoppa in Solskjear (forward) och byta ut nån på mittfältet de ser trötta ut"

tic...tac... 3 min senare

John O'shea (O'gay) ut (högerback) , Loius Saha in (forward).
"Ja, precis vad jag trodde"   haha? Han måste ju vara psykopat, sa han tidigare saker som han inte trodde då eller?

*United ligger under med 2-0* "Det känns som om United behöver göra mål" NÄHÄ!? Suprise suprise! Kristallkulan i högsta hugg? :P


"Milans försvar är heta på gröten, nästan som mamma scans köttbullar som steker i stekpannan"  ....Hungrig?

och min personliga favorit, mest för att Manchester United är en samlad trupp av jordens största avskum: "Titta på United, dom har ju verkligen INGENTING, nåt måste göras, men jag undrar jag om Sir Alex har svaret på det" HAAAAAAAHAHAHAH. You're going down fuckers. you're going down.

"GATTUSO, som ett lejon, som en magisk häst, som... ja jag vet inte vad, se så han sliter!"

...människa duger inte längre?

Over and out / Baby P

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan att dem loosa! men men

Postat av: Pontus

Så sjukt bra. Jag kommer sova så gott ikväll asså. :)

2007-05-02 @ 23:31:43
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: David

säger ju de... fotboll, inte värt att kolla på;)

2007-05-03 @ 09:20:11
URL: http://davemeister.blogg.se
Postat av: Pontus

Du är bara ledsen för att det krävs intelligens att förstå det underbara spelet.

2007-05-04 @ 17:13:57
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback