det kan ju DU ftetin g glömma

Jag o roggan o micke picke e här, som dksa dosva hgos mig. o är jag kommer tilldatorn nu halv 3 på natten så ligger det en lappåå på tangentbordet:

"HEJ PONTUS! NEJ, DU SKA INTE BLOGGA! SOV GOTT!"

hahaaaaaaaa, heppåre papi, kan ju ba tala om för dig att jag bloggar ändå, here I am!!

hähä. Hej almänehten, vi hade skiva idag o et var sjukt sjukt bra, jag hade jätte trvligt o o rockade runt som en hoppstylta med armar.

men det e så kul de här va med spritr roggan ingrep) nej det mjag mena var att det var två flickor på dansgolvet so kollade o då kollade ju jag tilbaka, o då sa dom urskta ville du nåt o jag ba "öh, nej" "nähä, varför kollah du då?" amagad!? kunde inte låta bli annat än svara "meh va, vad tjänar din pappa?" fuckers....

nu ska jag tala om för mina söta blogläsare där ute, att jag e dax o såva som roggan just vispa till mig. feting bra, vjag ill intve väcka mina söta päron, så jag going out, (ber omursäkt för att jag eventeuellt messat elelr ringt dig under kvällens gång jag har skicakr massa saker hitan i ditan, allt jag vill s'ga till DIG är , pusspåre!

nu ska jag bädda ihoå raggan o micke tilsammasn (som en twix) o sen ska jag lägga mig i soffan hä ,gedjtoglöjt.

Kommentarer
Postat av: Malin

"Som en Twix" HAHAHA!

Postat av: Wennlund

Malin, skratta inte! hahah vi låg långt ifrån varandra! hahaha : D

2007-05-10 @ 19:49:25
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Pontus

Malin: Klockren va? ;)

Wennlund: vafan ljuger du för? Är det därför du låg med ena benet över roggan medans du låg o kittlade Roggan under hakan när jag kom in o väckte er?! eller!?!???!

2007-05-10 @ 21:07:31
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Roggan

Pontus det var vi som kom på dig och katten ljug inte nu...

2007-05-10 @ 21:39:22
Postat av: Eldarlena

NICE AND WONDERFUL SITE

2010-02-18 @ 10:40:05
URL: http://eldarlena.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback