:'(:D

Slog en pling till Adam idag för o kolla läget med hans stackars arm.
well... 4 sprickor i handleden och nåt där inne var tydligen av.
Bra Pontus, bra :( fast det var ju inte meeeeeeeeeeningen ^^  och som jag alltid brukar säga: Den som står ivägen  för tåget för schylla sig schelv" HA.
Men han behövde bara ha gips i 3 veckor så det blir lagom lagat till studenten ^^ shihi...

Sitter här dårå, borde plugga, men det är ju så förbenat tråkigt... så jag kollar gamla blogginlägg på lunarstorm, ett jävla underskattat ställe de där asså. hehe. ska ta två stycken därifrån:

tjao, jag har tänkt på en sak..(förmodligen därför det luktar bränt här) men det här med att ge beröm, jag tycker folk snålar på det.

ger man "för mycket" beröm till nån så är man bög eller oehört kär eller bara fjäskare. (nu pratar jag bara kompisar emellan)
och de gånger man verkligen ger beröm, ja, då ligger den i graven. "ja, men han var ju så snäll, och så bra på ditt & datt, bu hu".

alla gillar ju beröm, och det blir ju faktiskt en gladare värld om man ger varann beröm lite oftare...
...fast man behöver ju inte överdriva, men äh, hajjar du inte vad jag menar så kan du DRA. sådetså. he

beröm är bra.

Eller hehe, från tiden då man var underårig skitunge och var ute o härjade...:

vipps så vakna jag hemma, eller mina föräldrar väcker mig 9 på morgonen och frågar varför in i helvete min jacka är alledeles nerjordad, och sen frågar de, "aha, var har du cykeln då?" ....tänka..ingen aning...tänka...hjärna tänk när du blir tillsagd....ljug pontus...ljug....öhm, asså johan har den"

"nej, han kom just o berätta att du var aspackad i går, helt borta, stog o skrek till några tjejer och att du försökte åka linbana men ramla av"

...jävla johan...

"VAD SA DU?! Jag tycker det var jävligt shyst av honom o komma o berätta allt"

...mummel...du ja.

"och va fan har du ansiktet, blod? o i sängen med?"
"..öh...det är jord"
"...vi ska nog ta oss en liten pratstund sen" sa de o gick ut.

det lustiga var när jag skulle hämta min mobil i fickan på byxorna... en ficka var fylld med chips medans jag tydligen lagt ner mitt cykellyse i den andra fickan.
sen ringde jag emelie o fråga om jag borde be om ursäkt till nån, men hon var lite för snäll tror jag, " njae, inte till mig, och det var ju flera som höll på som du, men du var liksom lite touchig..."

happ.

sen prata jag med jonas om vad som hände igår, det var liksom de här:
"aa, tja det e Pontus"

"HAAAAAAAAHAHAHAHAHAH, PONTUS, du e så jävla skön o rolig när du e full, jag ska supa ner dig varje dag i veckan, fy fan vad kul jag hade igår.."
"oh, really... berätta lite, jag kommer liksom inte ihåg så mycket sen i centrum"

"hahaha, shit asså, först höll du på o hamna i bråk med josefs polare, för att han sa att hammarby är bäst, och då skrek du allt vad du kunde upp i hans ansikte, SYRIANSKA ÄR BÄST, men det var lugnt, för jag putta undan honom...börjar bli en vana o rädda dig nu asså, om man tänker på nykvarn.."
"ahapp, aha, kommer inte alls ihåg att jag träffa josef där.."

"hahahaha, aa och sen la du dig o sov på marken, men jag sparka på dig o då la du dig på en bänk, som en riktig pure-blood fullis. sen var det så jävla kul när vi gick hem, du försökte cykla men ramla ner i leran, då tog johan cykeln, och du försökte åka på linbanan men ramla av efter hälften...hahahah så kul, så kul.

"hm..ja jag har några rivsår över bröstet, que?"

"just fan, haha, du skulle ta dig över ett staket som typ var en meter högt, men du fastna eller nåt, ramla ner och ja, jag vette fan asså. varför skulle du över där?"

"jahaja...amen inte vet jag, haha."

"men det bästa av allt var efter att vi lämnade dig hemma, jag cyklar hem, och två gånger på vägen stoppar snuten mig o frågar om jag vet vem fan det var som skriker...de bad mig till o med o blåsa i en sån här grej, och när de sett att jag druckit var jag tvungen o leda cykeln...hahaha.

"aha, aja vart fan e min cykel nu då?" jag var ju rätt orolig..

"hahaha, du sa att david kunde låna den"

Jag säger då det. Den gamla goda tiden? Näää, snarare uppvärming inför vad som komma skall!!!

Student 2007.


Kommentarer
Postat av: Andrea

lovade ju att kommentera :D hahaha. uppdatera kanske?

Postat av: Pontus

Amen scrolla neråt stumpan!

2007-05-13 @ 20:18:25
URL: http://pontmeisters.blogg.se
Postat av: Wennlund

hahahah du är så härligt unikt fucked up! När ska vi ta en riktig fylla tillsammans då? ingen mjäkig skit som det blir på krogen ; )

2007-05-13 @ 20:54:28
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Pontus

Jadu krappen krappen..., vad sägs om någon dag under Kristi-SkyTravel? Jag är alltid redo. Länge leve levern ^^

2007-05-13 @ 22:28:04
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Therése

hahahah då ska du se mina gamla lunarblogginlägg ;) sen 2001. där har du nåt att skratta åt. PuzZ tEzZiiiE

2007-05-13 @ 23:56:11
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Pontus

haha... ska in o kolla nu ^^

2007-05-14 @ 09:38:17
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Gurra

Säger precis som Wennlund, måste fan se dig under en riktigt grov fylla, pulkaåkningen utan pulka i din trappa på nyår räknas inte ;)

2007-05-14 @ 18:08:50
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Pontus

Gratis sprit gör susen ^^

2007-05-15 @ 09:57:24
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback