Asså... jag mår bra, okej?

HÄPPÅRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

"Greve" Lindberg skickade det här till mig häromdan, ett BAUTA test som berättar för dig (om du svarat sanningsenligt) hur störd du är.
http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv DU ska göra det ,det är kul. Spana in mina svar bara ;)

Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Moderate
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: High
Narcissistic: High
Avoidant: Low
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Low

Nu kan man kanske få för sig att jag är en smärre galning. Vilket är helt korrekt. Men jag måste visa upp Lindbergs egna svar:

Paranoid: High (Det är Därför han så gärna vill gå omkring med vapen...)
Schizoid: High (Är man förvånad?)
Schizotypal: Low
Antisocial: Moderate (Boende i Nykvarn, suprise suprise)
Borderline: Low
Histrionic: High (Ordning på Lindberg)
Narcissistic: High (Ordning på Lindberg)
Avoidant: Moderate (...)
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Moderate  (haha, tend to get caught up in the details and miss the bigger picture, det är du det)
Men vi tycker om dig ändå :D

Visst är man chockad över att det inte blev mer än så? aja baja Jonas, pröva svara ärligt nästa gång, ok? hmpf.


(Therése's svar ska vi inte ens prata om, hon är tydligen en komplett galning...) (F)

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Alla har vi våra problem. Jag fick i alla fall inte "very high" på någon utav personlighetsstörningarna, så jag borde vara bortom all fara.

2007-05-03 @ 19:49:38
Postat av: Pontus

JAJA, ikväll på fyllan får du mer problem gosse :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback