YES!

diskmedel, har en jäkla bra slogan: "lite drygare, lite bättre" personifierar nästan mig själv ^^

idag hade jag en sån där dag då jag tänkte att: "nej fan, jag springer inte till bussen, jag skiter i om den går, jag ska gå i min takt"
well... den åkte, i min förtvivlan grät jag av hjälplös sorg vid busstabellen för att se när nästa buss skulle gå. om 23 minuter. crap. MEN som en guds uppenbarelse stannar en buss bakom mig, helt crazy liksom.

750, som inte ens ska stanna där stannade, o jag frågade chauffören:
"hörru, går bussen till stan?"
"nej, till brunnsängs centrum"
"ahapp... hinner du ifatt 770?"
"jag kör efter hastighetbegränsningarna"
AMAGAD
oj vilket roligt liv... ta livet av dig o börja grina, käka korv, köp ett päron och skaffa en vän.

jaja, tänkte jag o hoppade på i min iver att se chauffören hinna ikapp. och trots att det var ett handikappgäng som skulle gå över ett övergångsställe i snigelfart så möttes bussarna i bronxengcentrum. jag knuffade undan alla snoriga ungar och sprang likt James Bond och hann preciiiiiiiis hoppa på 770 bussen, mot ragnhild. happy happy.

sen vare dax för spanskalektion, jag tycker så synd om magnus, han kan ju få för sig att det är hans fel att jag är så dålig. själv har jag en teori om att jag saknar några kromosomer, bland annat: "lära-sig-spanska-kromosomen"

aja, tänkte ju slänga ihop nåra söta bilder från resan nu när de är lite mer organiserade. tänkte visa er folk som genomgått en vecka på St:a Ragnar, hur dom ser ut innan helg, och sedan efter helg. alright, here we go:

Micke är först ut.
image60 
Fredag.

image62
Söndag. Även fast det är svårt att egentligen ske någon skillnad tycker jag mig kunna ana en förbättring, tyck till själva vetja, säljer hans telefonnummer till högsbjudande, 5kr, någon?


image61
Dessa söta damer var oförändrade under resans gång, Maja & Gina. 10 kr telefonnummer/st, två för 15 kr, någon?


image63
Martin "Scarlett" Ling, farlig snubbe de dära, ingen idé att irretera snubben hans garage är fullt och får inte plats med fler kroppar...
hans förändring syns på vår schtekarbild nedanför.. hehe

image64image65
Robin, fredag.                                                                    Och här har vi solstrålen själv, söndag.



Där ser ni gott folk hur Ragnhild fungerar. vi är ganska lobotomerade fem dagar i veckan och världens sötaste på helgen. Herrå honey.

Kommentarer
Postat av: jossan

Haha! :) Sant, men på helgerna e vi banne mig bra!

Postat av: Bella

du har en sjuk tur iallafall som har bussar som går någolunda regelbundet.. jag bor ute på landet och här går bussen typ, var femte timme ^^, härlig blogg du har btw!

2007-03-24 @ 15:18:46
URL: http://brutalabella.blogg.se
Postat av: Pontus

J: yes, oslagbara rent utav acually... ;)
Bella: hehe, ordna körkort;). tack :)

2007-03-24 @ 18:20:42
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback