UUUUUAAAARGGGGHHH

Man kan ju inte alltid ha en klatschig rubrik, dessutom är det ändå ingen som läser dom.

jaja, nu ere såhärva, att jag ska till Barcelona med spanskagruppen på fredag-måndag och det blir najs. lärarna som ska med är hellström och JÖRGEN. Jörgen=röjj=utgång=sprit=fylla=kuliga foton=en bra resa.

ska nog se till o hälla ner lite abcint i magnus hellströms mjölk eller vad det är han dricker så att det blir lite fart på karln.

Alex har lärt mig lägga upp filmer såhär fint va, så jag tänkte demonstera hur störda våra katter är i och med att lägga upp några synonymer här... take a look vetja:

 


En sån planerare som jag är så har jag redan nu funderat ut några härliga konversationer jag kan ha med snuten när krogen stänger, eller när man annars kan ha äran att träffa en, som vid bilkörning...hehe 

- Jag kan inte ta fram mitt körkort om du inte håller min öl.
- Du borde bötfälla min opålitliga farthållare istället.
- Om jag visste att du stod där skulle jag ju aldrig kört så fort.
- Har du fyllt din kvot nu? Nöjd?
 - Du måste ha kört minst 180 för att hinna ifatt mig.
- Jag trodde att man var tvungen att vara i god fysisk form för att bli polis.
- Okej, jag körde lite för fort och du tog mig - vad säger du om bäst av tre?
- Jag tänkte bli polis en gång, men jag bestämde mig för att gå ut gymnasiet istället. 
- Du ska väl inte kolla i bagageutrymmet?
 - Tack konstapeln! Den förra konstapeln gav mig också bara en varning.
- Jag försökte hålla trafikrytmen... Ja, jag vet att det inte fanns någon bil i närheten, men det visar ju bara hur pass långt fram dom var.


Men vad hjälper smarta lösningar mot polisen om man inte vet vad man ska säga till försäkringsbolaget?
Nedan följer tidigare citat som försäkringsbolaget fått in, om de varit framgångsrika vet jag inte...

- Jag trodde rutan var nedfälld, men jag märkte när jag stack huvudet genom den att den var
  stängd.
- Jag körde över en karl, han erkände att felet var hans, för han hade blivit överkörd förut.
- Den här fotgängaren visste inte åt vilket håll han skulle springa så jag körde över honom.
- Motorcyklisten avled senare av skadorna han tillfogades på Karlstads lasarett.
- För att undvika att träffa kofångaren på bilen framför, körde jag på fotgängaren.
- Den kvinnliga föraren fick hela frampartiet intryckt medan lastbilsföraren endast småskador på
  lämmen.
- Jag var säker på att den gamle mannen inte skulle hinna till andra sidan så jag körde på honom.
- Lastvagnen stoppade och jag stoppade, lastvagnen startade och jag startade, men så stoppade
  lastvagnen utan att jag stoppade och då träffades den bakifrån.
- Killen befann sig över hela vägen, men jag var ändå tvungen att väja några gånger innan jag
  träffade honom.
- Telefonstolpen närmade sig, jag försökte väja ur dess väg när den träffade fronten på min bil



man blir ju alledles saling, nej, nu är det dax för plugg det känner ju jag det. Herrå honey


Kommentarer
Postat av: Jonas

haha pontus din blogg e fan bra ja lovar du borde bli skrivare:P

2007-03-13 @ 23:05:08
Postat av: Cecilia

Har du på sanning sagt det där till snuten? Isåfall - omg jag dör! :D:D (fast, jag vill också få lite cred - för det har jag med!)

Postat av: Lindberg

Detta är nog det roligaste inlägget på länge.

2007-03-14 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback