Tjenamors, I'm back in business.

Barcelona var så jävla bra. vi var schönaste gruppen, det var bästa vädret (20 grader o stekande sol) och vi slapp både en fredag och en måndag i skolan. happy happy.

åh vad glass är underskattat. jag, micke, johny & martin köpte italiensk glass, satte oss på Plaza de Catalunya och ba myste med solen i ögonen. helt bäst, sånna tillfällen borde man kunna hänga upp på väggen.

aja, jag raggade med 8 i gänget på fotboll, Espanyol-Levante, det blev 1-1. Första halvlek var asbra, medan andra var något sämre. Det roligaste med spansk fotboll är att 50+are ställer sig o skriker o gormar o hejjar på sitt lag, sånt händer aldrig i Sverige...o det är ju lite synd :)

image59

Vi ba schteker.
image58

Lägger in lite fler bilder sen, har 58394 saker i skolan o fixa med, men jag måste bara visa en grejj... hehe

vi var på stationen i Girona o jag o Maja satt o käka när Jackie kommer inrusande alldeles hysterisk.
"VAFAN, jävla cp-bankomat, den tar inte mitt kort, det går inte att stoppa in det!!!, Pontus, kom o hjälp mig"
"...det står väl anvisningar hur man ska göra?"
"amen nej! det kan väl inte vara fel på mitt kort? äh, vafan jag prövar igen, går det inte nu slår jag någon"

med stort intresse smyger jag efter för att filma Jackie vs Bankomat.



HAHA, och efter det så säger hon, "vafan, jag hajjar ju ingenting av den här textskiten"
"öhm, det står på skärmen nere till vänster: "Bankomat med svensk text", pröva där.."
"ameh vafan" sträcker sig och trycker febrilt på skärmen och utbrister: "JÄVLA FITTBANKOMAT DEN ÄR JU CP-STÖRD!"
"due... pröva knapparna på sidan av den.."
"AAAAAAAARRRRRGGGGGGHHH"

Fler o fler människor vänder sig o kollar på Jackie, om hon mår bra..
kön blir längre o längre...

"går det bra för dig?"
*var god skriv in kod*
"vadå kod, jag har väl ingen jävla kod, eller ska jag skriva in mina fyra sista siffror?"

well... för att göra en lång historia kort och utan svordomar: Jackie fick inga pengar.

HAHAHAAHAH.

Kommentarer
Postat av: Wennlund

Hahaha det var inte Jackies dag den där dan...
Men Barcelona var glid haha ; )... ska vi köra nästa helg igen?

2007-03-21 @ 19:03:20
Postat av: Anonym

waaaaaaaaaaahahahhahaha!!! fett kul:D
ragnhild huh?

2007-03-21 @ 21:10:53
Postat av: Jesperaurora

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback