W H A T E V E R

Normalt sätt så hatar jag listor och kedjebrev o fan o hans mamma, men jag säger aldrig nej till utmaningar. Jag är mr. tävlingsinrikad no.1, så Therése & Svansen utmanade mig:

Tre saker jag inte förstår mig på:

-Kvinnors dragningskraft till intriger.
-Folk som håller på lag som Manchester United? Hallå? Jävla Homo floresiensis...
-Att mörka människor är mörka i armhålan men inte på händerna & fötterna?

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet


-Hörlurar
-St:a Ragnhildskivan med alla bilder på ^^

-En tejprulle

Jag sitter vid:

-Datorn ^^

Tre saker jag gör just nu:

-Andas

-Återhämtar mig från min rabattgrävning jag fixat hos min mormor o morfar

-Lyssnar på "So easy"" ganska bra faktiskt: "If this is life, I don't ever wanna die" klockrent ;)



Tre saker jag vill göra innan jag dör:

-Bli ekonomiskt oberoende genom ärliga metoder ^^

-Vara chef/VD nån med massor med makt. Jag gillar makt.

-Stå på Davids segelbåt och äta ostron & dricka champagne.


Tre saker jag kan:

-Fotboll

-Jag är faktiskt en jävel på o bryta revben på folk, är uppe i 4 st :D

-Huvudräkning ^^


Tre saker jag inte kan:


-Dricka "lagom" haha, screw ordet "lagom"

-undgå att vara dryg mot idioter.

-Vara ödmjuk framför killar :D


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:


-Mig

-Arséne Wenger

-Reggae


Tre saker jag skulle vilja lära mig:


-Surfa

-Flyga helikopter

-Att ta hand om posten på ICA

Tre favoriträtter:


-Pannbiff & Potatis
-All Elias mammas mat
-Chevros grillad wrap på Nancys ^^

En person jag utmanar:

Alex boiii


Kommentarer
Postat av: Roggan

Ostron är jävligt äckligt bara så att du vet ;)

2007-06-27 @ 08:06:24
Postat av: Pontus

Haha, nä, det låter inte så jävla gott, men det är dyrt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback