Vavare jag sa? ^^

Morn morn medaljong (RIM)

O yeah, gårdagen dårå. Först så var vi o fiskade, min familj + mormor & morfar.

5 Regnbågar blev fångsten :) Vi fiskade i Astras egna sjö där dom planterat in sånna.


Sen var det bara hem o ladda, för kvällen skulle bli blöt. he he he...
Vi började halv 6 hemma hos Daveboy, o tappra gänget där var jag, Svansen, Gust-af, Terese Moe & Rebecca samt Stig (Davids mjukisråtta han köpte på IKEA förra veckan -argumentet för köpet lydde "Amen den fungerar ju utmärkt som en spegel till mig")
Vi åt hamburgare och drack allt från rosévin till überöl.
Det började ju spåra ur ganska så snabbt...

Nevertheless, vi tog 9 bussen mot Enhörna och invaderade Alexandras place. Redan då så hade David prövat på backhoppning i buss utan skidor. ^^

Som teddybjörnar ^^

Det var faktiskt bäst hemma hos Alexandra, ruuligt folk. (förutom den där alfaslynan som baxade halva min martini...)
Vi fixade dansgolv på terassen och partajjandet hade startat :D Klockan var väl runt 22:00 och mja, man kan väl säga att jag var lite snurrig... (ni känner ju mig, jag blir aldrig packad på riktigt)  yeye, vi kilade upp till den här snubben som hade "festen" o den var typ slut när vi kom dit, (runt 12 halv 1 tror jag?) men jag gick in o hängde en Arsenalhalsduk runt halsen på mig o sen gick jag omkring i ett förvirrat tillstånd o sen stack vi därifrån. ^^

Då kilade vi ner till nån efterfest o då urartade det ju totalt. Jag baxade katten som gick omkring i huset o så stack jag iväg med den o gick omkring här o var. Samtidigt så dampade ju Therése & Alexandra o började bre massor med mackor, och åt som flodhästar. haha.


Helt retarded :D
Jag såg David stå vid ett staket, sen sa rösten i huvudet till mig "David måste dööö" så jag gick o gav honom en förädisk kram...och skrek "ATTACK!!!" o så hoppa jag på honom så vi ramla in i buskarna bakom, så davids vita linne fungerar nu utmärkt på Hammarby-matcherna. he he he...

Yes, sen vandrade jag, David, Therése & Alexandra hem till Alexandra och la oss i hennes gigantiska super säng o sov djupt runt 03:00 nåt. O morgonen var ju bara störd. Klockan 7 så väcker dom mig o David o ger oss en varsin köttbulle, sen somna alla om, o jag e ju morgonpigg, så jag vaknade klockan 9 igen, pigg som en lärka. o vafan håller daveboy på med? ligger o hummar o ger massa konstiga ljud ifrån sig. Han liksom lät i omgångar i flera crescendon:
"hummmmm...mmmm...MMmm....HHHHHMMMMMMM....." det var omöjligt o sova... så jag låg där o räknade får.

Det sög, jag kom till 419 och började få lättare hjärnskador. Sen så smattrade regnet utanför, o då försökte jag räkna ut hur många droppar som föll på en kvadratmeter, men det gick ju inte så bra... sen blev jag kissnödig, men jag vågade verkligen inte gå upp. Kul o träffa kära familjen då liksom, jag kan tänka mig själv i omvänd situation, om jag skulle vara farsha o hade en dotter:
Man sitter o äter frukost o helt plötsligt så dyker det upp nån okänd snubbe i boxershorts, morgonfrilla, luktar lite difust alkohol och som presenterar sig som ICA-kassör o frågar efter toaletten. haha, asså shit, han skulle ju få en käftsmäll o åka ut ur fönstret med huvudet före. No doubt.

Nej, där låg jag, pigg, lyssnade på davids parningsljud (?), räknade får, var kissnödig, törstig, rastlös, o intill mig låg Therése som flåsade mig i örat. En underbar morgon...indeed.

Vi tog 12 bussen därifrån, ett jäkla projekt de där alltså, det går typ bara en buss i timmen, Enhörna är rena rama Mordor alltså, jävla ställe :D

haha, nej gårdagen var fan bra :) Det var roligast på "förfesten" hemma hos Alexandra, o sen så är det ju så underbara människor man hänger med, så det är svårt o inte trivas (L). 
Aja, fler bilder dyker upp sen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Roggan

Kul att du hade en bra kväll och tack för alla trevliga pratstunder under kvällen :D

2007-06-23 @ 16:13:30
Postat av: Alexfuckingbakis

öööhöööhöö. Hemmakväll hemmakväll!!!
(L)

Postat av: Alexfuckingbakis

And btw darling, vilken pappa hade inte blivit strålande stolt om du kom ned spatserade från deras dotter? Jag hade åtminstonde varit helt borta av lycka!

2007-06-23 @ 17:32:03
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: David

hahah! men ja kan väl inte rå för hur ja låter när ja sover? eller?!;)

2007-06-23 @ 20:16:20
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Peter Pan som bara flyger fram :D

Hahaha :D tror Alex familj hade uppskattat om du kom in där lagom lullig på morgonkvisten :D
Tack för igår

2007-06-23 @ 20:49:15
URL: http://feelicia88.blogg.se
Postat av: Pontus

Roggan: :D haha, kul att ni ringde ^^
Alex boiii: hi, jag försökte ringa dig, men du svara inte! Grr.
David: Nä, men klaga inte om nån armbågar dig i huvudet då o då... ;D
Peter pan: haha, tveksamt ;D tack schelv!

2007-06-23 @ 23:04:13
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Gurra

Ordning på oss Pottan!
Tackar för en underbar kväll, iaf fram till dendär festen vi skulle dra på :P

2007-06-23 @ 23:07:38
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Alexfuckingbakis

Jasså det säger du? Stod nada på min telefonky:\
Pysslar du med ikväll då sötnos?
love \ babsan

2007-06-24 @ 16:07:16
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback