tillänga

till roggan, jeff, micce (davideloo ***fucker) och jsepsr, partybilen hem, o yeahj.

jag ska skriva en cyekt detaljrik blgg imorn där jag besrkiver deen undbra kvällen.  det kräva en nkter författre för det.

jag tänkte bara nämna nåra aker, lindberg fick spö, hehheeheh och johannes gav mig massa hamubrharge jag åt 4 stycken, fast en va kall. sja ubte avslälöja för mucket.. men jag fuck massa alkhol, alltid uppsakttat ^^

sen så tänkte jag göra en kort listaa som jag har ringt, jag ringdealla från A till C, dessa harj ag ringt till, sa jag något dimt så skojja jag bara, sa jag nå snällt, ha, jag skojja då coskå , hahha m here ve kome:

Alex
Alex.Boi
Alexandra (grodan)
Amanda
Anneli
Anna
Anna lång
Äpple
Austa
Barbie
Bassel
Bilbärgning
Börsnytt
Cajje
Camilla
Cathrine
Cicci
Cissi
Costa
Cusin (vafö svara ru inte föör?)

det var kanske bara 1/3 del som svara. ett jhävla gnäll från nåra, jag ville ju ba spride lite lycka :( hehe, er andra, me like you. heh ;D

ojojo, ber om ursäkt, men fittdanmark.... ka skriva mssoooooor imon.

ska jbba imorn (ICA-kringlan, kom o handla hos mig o snacka litetrams vetja)

dax o sova, aj luv yo ;D fy farao vilka roliga bidler jag har på mobilen, ska visa imorn, alex boii har nåra också. hah joannes staty, boslibo
herrå (F)

Kommentarer
Postat av: Thorstella

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback