Om 24 timmar...

...Så marscherar vi, Skutans elit, först i ledet med banéret högt svajjande i luften. Jag slipper ifrån Lars men slits ifrån Tina =/

Det är en lyckans dag, vädret kommer att bli fint och champagne kommer att förtäras som aldrig förr. 

När man tänker nu så är man ju sådär sentimental, jag kommer sakna min fina klass :) Men så har vi ju dom här förfärliga pluggperioderna, hösten i 2an och hösten i 3an skulle ju kunna  ha ihjäl halva västergård... lyckligtvis är vi inte byggda av samma matrial som dom ;) .

Det har varit måååånga gånger som man önskat att man gått på en annan skola, men nu är det avklarat. Det är gjort. Nu känns det bra :) Jag ska skriva upp Malin Höegs krönika sen, den är alldeles über : ' )

Det kommer bli skönt att bli vuxen på riktigt :)

Men imorn kommer vara en sån där dag när man vill gråta. Jag tycker det är skönt att gråta :D Det är den ultimata känsloutsöndraren, och imorn kommer vi stå där på studentflaket och fast vi står tätt tillsammans kommer det inte att kännas trångt...

S04 <3 ...

Kommentarer
Postat av: Matildan

Haha naaaw, vad fint sagt! Håller med :)

Postat av: Miriam

Vad sött! Men jag kan inte annat än att hålla med...

2007-06-06 @ 17:02:52
Postat av: Anonym

synd att du inte ens kan stava till matErial......

2007-06-06 @ 17:22:00
Postat av: Andrea

jag kommer kolla på er imorgon, och hejja utav bara helvete :D

2007-06-06 @ 17:33:25
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Pontus

Matildan: ;)
Mirre: O yeah.
Anonym: Det gör ju det hela ännu roligare, jag kan inte ens stava till material (matrial) och ändå kommer vi bli mer framgångsrika än folket på västergård ;) Vill du slå vad?
Andrea: You go girl! Säger du hej också? ;) haha

2007-06-06 @ 21:31:24
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Malin

å vad vackert. kommer gråta ihjäl mig.. har redan fällt några tårar (laddar upp med extra mascara) ses snart pimpmeister. puss!

2007-06-06 @ 23:07:46
Postat av: Malin

å vad vackert. kommer gråta ihjäl mig.. har redan fällt några tårar (laddar upp med extra mascara) ses snart pimpmeister. puss!

2007-06-06 @ 23:08:22
Postat av: Malin

Varför blir det alltid knas när jag ska kommentera??????? fattar inte...

2007-06-06 @ 23:09:08
Postat av: Pontus

Malin: Du är så underbar :D Det här gjorde vi bra!
Malin: Det är ordning på dig, du gör det mycket lättare att läsa när man är berusad, haha...
Malin: Amen pusspåre ;)

2007-06-08 @ 09:15:01
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback