HAHAAAAA!!!!! JAAAAAAAAAAAAA!!!!

GODMORGON!!! fy fan alltså. helt schukt.

aja, sitter här i mina lila tigerboxershorts och dricker oboy och äter mesmörsmackor... sunshine reagge ljuder i luften. Skulle man rita upp mitt liv med en graf o en kurva, så skulle den ha nått taket och man skulle behöva tejpa kurvan utanför ramen :D  Allt är så bra!

Gårdagen dårå... ojoj, det här kommer att bli ett till långt inlägg, på med läsglasögonen vetja ;)

Jag gick upp halv 5, überduschade, klädde på mig o stack till Calle, dax för champagnefrulle :)
 = 05:50, jävligt på G

Champagnefrullen:
 Stekigt värre ;)
Ann-marie, före champagne =  , Ann-Marie efter champagne =
Hon är så sööööööt :D



1. Girlsen ;)
2. Jeff boiii & Sundholm
3. Micce & Rosenberg


Sen stack vi till Kyrkan, lyssnade på lite stuff och jag sjöng som en full skåning, mycket power men mindre elegans. Efter det marscherade vi till maren (S04 GICK JU DÅ INTE HELT OTIPPAT FÖRST). Högt svajjade banéret som fanbärare Martin göz höll i, han höll det som om han o banéret var ett. Vackert ;)

Sen tog vi bussen till skolan och natursvinen anföll VÅR Malpal!!! Grr, en för alla, ALLA FÖR EN!   Vi höjde stämmorna och...  "ALLA SUGER KUK I NATUUUUUR..."

(kom inte o säg "gud va omogna ni är" o tycker du det ändå såe... äh, Fuck you, stick o hoppa bungey jump utan snöre o stoppa morötter i ögonen på dig, må du drabbas av kronisk sorg!!!!! tack ;)

I skolan käkade vi och talen duggade tätt, sen vare båt till maren som gällde o där mötte vi våra fans ;) (ja, S04, vi gick först nu också, ledd av en fantastisk blåsorkester) "...Det är lyckliga dagar...framtiden är vår! ...hoppet är vår vän!.."

och sen... FLAKET. amagad, den här lilla videosnutten är lugnet före stormen...



Champagne & Ragnhild går ju liksom lite hand i hand ;) Vårt flak var helt underbart, stog o partade med mina kära, min vackra klass, som inte finns mer :'( S04 ;)

v


 Syster & Jag :)

Notabelt är ju då Västergårdarna som hällde apelsinjuice över oss. pah. Aja, vi ägde dom fullständigt några minuter senare. På våra flak-baner, så stog det på ena sidan; "S:ta Ragnhild" och på andra "S04 Bá schteker, gucci eller prada, det är frågan". Vi möter västergårdssnubbarna i mitten av stan, låten "Pappa betalar" spelas, och alla vi sjunger hårt i refrängen, "måste ha skumpa, PAPPA BETALAR" Sundholm laddar champagnen och sprutar ner hela västergårdsflaket, samtidigt som vi skränar: "PAPPA BETALAR". Det var så skönt, så skönt :D (Dom borde vara glada, dom såg ut att behöva en dusch, dyr var den också). Ett oförglömligt minne av båda parter ;D hahahaha

Efter det otroliga flaket så var man ju blöt som en manét och kladdig som en västergårdselev som blivit nersprutad med champagne... fast lite gladare, lite rikare, lite mer S04.

Så jag kom hem till min mottagning som min mami & papi gjort massor med, dom måste ju älska mig lika mycket som jag älskar dom, så fint som allting blev ;) Jag tog en dusch o bytte om lite granna och sen gick jag ut till mina vackra gäster.


Elias farsha till vänster, min papi till höger, dom är, som jag & Elias som bröder ;D (och ganska speciella, de åker ut i minusgrader o lyssnar på vargar.... hallå?, aja ena schöningar är dom iallafall)


1. Min tårta! (med mitt lunarfoto på, HAHA)
2. Cissela & Avand.
3. Avand & Jag, vi ba schteker.


1. Jag & Syster
2. Jag & min honey, Madonna :D
3. Therése, Åsa, grodan & Pingvinen - Vackra som få ;)



Ja, här verkar vi ha en liten tävling - vem posar fulast, egentligen?
1. Therése eller Åsa?
2. Martin,Johan eller Jonas?  :D



1. Söt(nötterna) ;) haha. Yousef, Vedo & Jonathan. Pusspåer.
2. Kinderägget & Åsa ^^
3. Martin & Johan
4. Mami! jag, syster & Kerstin



1. Grabbarna grus, Reino & Tord. Tord, Tord, min vän, anar jag ett partysmile bakom din maskering som "Terminator" ? ;)
2. Cissela, så fin :) & Ella = Elias syster  :)
3. Lite gott folk, Caroline ditt lilla söthuve, vad gör du, egentligen?
4. Johan försöker förklara lite balla funktioner på kameran, min morfar ger ett sken av att lyssna men han är halvdöv och hör förmodligen ingenting, (den "intresserade" blicken är väl inövad). Therése lyssnade väl i två sekunder tills hon kom på hur mycket mer intressant det är med att studera gravitationens påverkan på grädde i 30 gradig temperatur. ;)  Fröken Gasslander & Jag har ett mycket spännande samtal, hon ser lite... ja, fanatiskt ut? ;)



1.  Christoffer, min kusins nyfunna playboy, en liten stekare med en frilla som förmodligen tål granatsplitter... ;)
2. Jonas & Ella
3. Haha, eru schön eller?
4. "Daaah" haha ;)

Alright! Sen kom chaufför Robert. Jag, cissela, Lotta & Matheus racade ner till stan, in till TK. haha, vilken kväll, vilken kväll!!!

Fullt ös medvetlös, o jag blev tankad som en katamaran, ja, fy farao vad kul det här var, jag hade någon hemlig beundrare som gav mig drinkar, det var ju sött. Sen kom jesper med sitt helrör, och på Lars Mohlin vis kan jag berätta att dagen, kvällen & gryningen blev blöt. Sen så hade jag vissa problem med att gå nerför trappen (jävla särkrog, skaffa hiss för fan) och då kom den flinskalliga vakten och föste ut mig... slyna... (hoppas han blir rullstolsbunden, så ska vi se hur jävla bra han kan gå i trappor!!! Må tusen och åter tusen kackerlackor bygga bo i ditt hår, ELLER JUSTE! du har ju inget HAHAHAHAHA) klockan var ju bara kvart över 1 :D . Men Roggan & Olsson blev också utslängda så whatever ;) Kom in o säg nåt annat nu, eller iof så lurade Olsson vakten så han kom in igen.

Vilken helt jävla underbar kväll, den där fröken Tucker var lite sugen o svepte in mig i en bil, men Alan, den lilla schöningen var söt o körde hem mig.

fast jag stör mig på när man tackar han för skjutsen för han säger alltid "It was my pleasure" Jamen gubben, du får gärna bli min privatchaufför om det nu är ditt "pleasure" ;) hihiiiiii

Haha, Johannes a.k.a Partygeneralen ringde mig nu imorse o vi gjorde en lång resumé av kvällen, och idag är det, som alla vet, rond TVÅ, och jag måste citera Johannes själv. "Jag hatar också den flintskalliga vakten, han följer efter mig o brrrrr, ikväll ska jag köpa en champagneflaska och slå han i huvudet med den, så hårt jag kan!" :D

Over and out / Din honey, Sjögren

Kommentarer
Postat av: Roggan

Tack för i går! helt underbart, den flintisen altså...
han måste väck så är det. Här går man ut för att svalka sig sen kommer man inte IN! vad är det för stil
... Nu ska jag till nyköping och fira Ekan sedan får vi se. När ringde Johannes dig? han ringde mig 8:27 i alla fall ;) ett mycket trevligt samtal på min ära trots en baksmälla lita stor som spritnotan i går... altså enorm:P
Hare!

2007-06-08 @ 12:21:35
Postat av: Lindberg

Det vi upplevde på flaket, mina herrar, var ren eufori! Underbart!

2007-06-08 @ 12:34:05
Postat av: Ida

Grattis igen!! Och tack för tårtan =) Men varför var du tvungen att lägga upp en sån ful bild på mig?! Fanatisk...jotack. Menmen jag vet att du såg tio gånger mer knasig ut då, med glansiga ögon och vingliga ben, sådeså! Kram på dig

2007-06-08 @ 13:02:19
Postat av: Pontus

ROGGAN!: HAHA, ojojoj, fredag + lördag + oss = Oblivion, helt underbart. Adjektivet 'bäst' kan inte användas fler gånger på ett o samma tillfälle. vi regerade, skulle jag vara religiös så skulle jag prisa gud, men jag prisar er, för ni gör mina steg till en dans på intellekt, kapital & kärlek, you go boi ;)
Lindberg: Eufori var ordet, helt crazy underbart! :D haha, du kan hela låten 'pappa betalar' va? ;) synd att du inte kom igår, du var saknad ;)
Ida: haha, lägg ner nu, du & jag är alltid vackra :D du skulle hängt med ut, världens kanonröjj! träffade fröken odell igår, haha, spårade ut totalt, helt underbart. kul att du kom hörrö! Puss!

Postat av: Lindberg

Någon som har koll på vilken låt det är som spelas i filmen från flaket?
Pontus: Självklart kan jag hela texten till "Pappa betalar".
Trevligt att höra att man varit saknad, fan jag borde ha kommit.

2007-06-09 @ 12:06:14
Postat av: Pontus

Lindberg: Hehe, det är Proper education Eric Prydz vs Floyd, du får den på MSN sen ;)och ja, du borde kommit ;)

2007-06-09 @ 13:40:20
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: elin

haah..låter som du hade en bra kväll..precis som igår? attans va jag var full..jisses..hur mår du idag?! haha kraam

2007-06-09 @ 14:17:34
URL: http://elinodells.blogg.se
Postat av: Olsson

Vart är fylleinlägget? Du lovade mig att du skulle skriva ett :P Hur går det med sången du skulle skriva till mig? Vill också påminna dig om att du lovade att bjuda mig på ett helrör nästa gång vi är ute samt en fika någon dag efter jag har slutat jobbet :D
Är det Trosa som gäller ikväll?
Vi höres!

2007-06-09 @ 15:23:02
Postat av: Therése

tack för din trevliga mottagning och hälsa dina föräldrar att maten var superb! :D:D haha låter som att du va lika full som jag alltså! nycklar, mobil och legg är idag borta. men det är som det ska va :) pusss min enda vän (L)

2007-06-09 @ 16:44:14
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Pontus

Elin: haha, ja, igår var fan skitbra! Haha, du var fan fulltankad som en katamaran ;D Schelv mår jag alldeles utmärkt ;) Jag drack ju knappt nåt (A).
Olsson: Jag skrev ett inlägg, men efter att ha läst vad jag skrev beslutade jag att ta bort det... hahaha - kollade statistiken innan jag tog bort det, o det finns 14 vetande där ute ;) Vad gäller alla "avtal" så är dom gjorda när jag inte varit vid mina sinnens fulla bruk. Nevertheless så ska jag hålla dom ;) TROSA, ROND 3, ikväll!!! O yeah.
Kinderägget: Kul att du kom :) Amen igår spårade ju uuuur :D haha fett kul!

2007-06-09 @ 19:04:29
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback