Full som en kastrull ;D

(Lite kul är ju att de senaste 11 inläggen i bloggen har varit om partyn ^^, livet är en fest)
Haha, igår dårå. Var hos Erika på studentmottagning och det var pra pra ^^ god mat o shysta människor. Erika pimplade ju vin som aldrig förr och däckade hemma så hon följde inte med ut... haha
image200
Erika & Melina

Jag tog mig ut iallafall... haha fy farao, 140 spänn i inträde har jag aldrig investerat bättre i. Jag hade tagit typ 3 glas vin innan och var där kvart över 9 då jag inte hade biljett :) men det var bautabra, redan massor med folk där :)

Efter några minuter insåg jag att kvällen var dömd till att spåra ur! :D Jag drack saker o ting för 700 spänn och jag betalade bara 60 spänn själv. Jag hann inte betala, folk bjöd i mängder, bjuda tillbaka fick jag inte göra heller... Roggan var ju för härlig: "Öhhhh, jag har beställt två smirre ice, o vette fan varför, ta dom Pontus, ta dom!" "men..." "TA DOM SÄGER JAG"

jag fatta ingenting, o sen kom Johannes o firade att den där slyinga flintskallevakten fått utskällning av ägaren för att han bråkat med Johannes, så helrör dukades upp, haha. "Pontus, dricker du inte?" "Jag har ju två flarror i handen va fan" "JÄÄÄÄVLA KLENIS, här har du en till!"

20 minuter senare kommer Viktor... : "Poooooooooontus, ta en öl!"
"strax, måste ta det lugnt nåra minuter"
"haha, vila kan du göra på avgiftningen, DRICK NU"

osv osv...
I never stood a chance ^^ Jag brukar inte tacka nej o sådärva, men igår behövde jag ju göra det haha... men det gjorde jag utan framgång ;D Dimman kom snabbt igår!

Det kom bara mer o mer, så jag gav det vidare :D haha.
Jag säger då det. Och vad fan hände med alla flickor? pussparty på hög nivå haha. Min mellanstadiekärlek i form av Ida Corelli var ju...ja,  vad ska vi säga? Småsugen? så som hon betedde sig...
äh, synd o klaga ;)
Och kinderägget o grodan, haha, ni gjorde en kupp mot mig, det var jag säker på! och Moe, hahaha ditt lilla sär, klockan var ju innan 11 :D "eru schön eller?" "hehehehe, hur menar du då?"

Vi borde verkligen parta som om vi tar studenten varje utgång!!! Jag fick två MMS av Miriam nu, asså jag ligger vid en fåtölj med halvslutna ögon o har läppstift vid mungipan. Det har jag inge minnen av, vafan, jaja, jag tror inte bara att det var jag som hade minnesluckor.... om jag säger så. :D Aja, Miriam var ju fullare än mig, som vanligt, så bilden bjuder jag på.


Pontus, säger:

hur som helst, visst fan så slickade miriam på fåtöljen

Pontus, säger:

var det inte vi som garvade ihjäl oss åt det?

Roggan säger:

haha

Roggan säger:

det var fett skönt

Miriam säger:

men det gjorde jag inte

Miriam säger:

ni måste ha sett fel

Pontus, säger:

haha, sluta skyll ifrån dig nu, smakade det gott?

Miriam säger:

ni e ju knäppa

Pontus, säger:

haha, säger den som slickar på fåtöljen...



Äh, gårdagen var stenkul! Det var svårt o inte ha kul igår ^^

Idag är det lördag och ROND 3. Fixar vi skjuts på nå sätt så drar vi ut i Trosa ;) och imorn är det fotbollsmatch... ah, vad kan vara bättre uppvärming än 3 dagar rejält party?

/Kelgris Sjögren

Kommentarer
Postat av: Roggan

Yes!

2007-06-09 @ 22:08:14
Postat av: Miriam

Du e så jäkla full av skitsnack

2007-06-09 @ 23:07:12
Postat av: Pontus

Roggan: O yeah!
Miriam: Haha, annars var det nån som var jääävligt lik dig. :D Du kan vara full av fåtöljstoppning. haha pusspåre.

Postat av: Olemaja

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-03-12 @ 10:50:55
URL: http://olemaja.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback