Fotboll och livets glada dagar ^^

WAAAAA.

Jag, Roggan & Johannes var ju o såg Hammarby-Djurgården, o jag blev inskolad Hammarbysupporter :)



Fast, det är lite synd att jag är så lättpåverkad, jag blev ju fan berusad innan match, och mina sms duggade tätt.

Tres caballeros!
Jag, Johannes & Roggan
108455-234

Ja, Hammarby vann rättvist med 2-0 och glädjerus var ett faktum...

Från Södermalm
Kommer vårt lag
Som spöar djurgården och Gnaget varje dag
Och fanan vår
Är grön och vit
Och Ni ska passa er för vi är Hammarby


tralala ^^

Idag, eller igår för den idiot som bryr sig att klockan är över 12, så jobbade jag på ICA :) Eller, jag stog utanför o sålde jordgubbar, Alex boiii som vädrat brudar kilade ner o höll mig sällskap ett tag, o nog kom det brudar, fast det var hård psykopatvarning på dom. Nu ere såhärva, att jag har inte tillräckligt många megabyte till förfogande av blogg.se för att beskriva alla retarded-kunder som kommer så jag väljer ut, TYSKAN!

En gumma, 55+ med kraftig Tysk accent kommer fram till mig o Alex o börjar prata om rädisor, efter det så kommer politiken igång:
"ja, för det är ju ER, NI ungdomar som ska bygga Sverige & ni måste se till att ändra på tjänstemännen o blah blah, sossarna har bara förstört allting, men det blir nog bättre med den här regeringen blah blah"

jag försökte spana efter kunder o tog hand om några medan hon pratade sönder stackars Alex. Hon pekar på honom o säger: "Är du halvfinne!?"
"jaa..."
"AHA!, nära Åbo?"
o så hade hon typ rätt :D
sen pekar hon på mig o stirrar mig i ögonen:
"Duuuuuu är inte ursvensk!"
"öh, jo, jag e nog ganska hårt Svensk, min pappas morfar var same så jag är faktiskt jätte-svensk"
"NÄ"
"..nahepp, vad är jag då?"
"hmm, du har lite Tyskt påbrå, och du är Valon!"

aja, hon var ju helt bakom flötet, stog o snacka med henne i typ en kvart... Tack Alex för du gjorde mig sällskap :D

innan dess hade det kommit en "gubbe på stan" fett alkoholiserad:
"duuueee, schäljer ru jordgubbar?"
"yes..."
"hah, earthmans, are you stupid oeeeee what?"
"haha, va?"
"are you schtupid oeee whaaat?"
"nä...vadåra?"
"äh, du hajcar ju inte.. *hick* vet du....?"
"nä, vad?"
han lägger armen omkring min hals o viskar:
"ajl kill you for nothing!"
"jaha, haha, varför då?"
"ja, varför det? jo föhr, because you're my frieeeeeeeend"

...R-r-r-r-r-r-r-etard!

Sen kom Erika o hjälpte mig i typ 1½ timme, så söt :D

Det skulle ha varit filmkväll ikväll, men det var för fint väder för det, så vi stack ut till nåt ställe i Enhörna och åt melon o drack te o myyyste ^^ Det var asbra! (Grodan, you go girl!) Eliten  som samlats var följande: Jag, Gust-af, Svansen, Pingvinen, Kinderägget, Grodan, Martin-storken, Elias & Erika o sen nåra jag inte kände men dom var snälla iallafall ^^

108455-235
Min mobilkamera kunde ha varit bättre, det var finare på riktigt :) Nästan romantiskt alltså ;D Martin, grr.


1. Kinderägget, Jag & Gust-af
2. Vi mår bra.
3. Tänk Pirates of the caribbean, tänk piraten med porslinöga. hehehe...

Kommentarer
Postat av: Alexfuckingsander

Wooohaa child! Tack själv för vår lilla spaningsstund. tihi. Fan läbbigt att tysktanten gissade rätt :S först på halvfinsk, sen "norr om åbo" sen fick hon ju in "hm, några mil norr om vasa" det är rättare sagt 3.4 mil, hur i helvete visste hon det?!
men iaf schön day, låter som du haft en toppen kväll också! skönt det, ligger själv och myser till music and lyrics, kanon haha. Nej nu blir det sleep, but btw jag har en MYCKET SÖT kille till salu på min blogg (all publicitet är bra publicitet ;) )
Love \ Alex"halvfinnen"Rosenberg

Postat av: Pontus

Alex boiii: jaoo, o sen alla andra scary typer, hon med tänderna som skrattade konstigt o den andra som petade på alla jordgubbar... blääää. Hon var väl spåtant, isf är jag Valon, coolt ^^ Ah, ska in o lägga bud imorn (K) /Pontus "Valon" Sjögren

2007-06-21 @ 02:04:09
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Lindberg

Haha! Den där tyskan verkar ju vara ett riktigt orginal.
Och Pontus, det heter Vallon.

2007-06-21 @ 12:05:19
Postat av: kinderägget

hahahahah jag orkar inte mer. för det första har jag moppemusche på bild 1. och bild 3.... talar för sig själv. :) pusspåre.

2007-06-21 @ 12:29:12
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Holmgren

Hammarby, helt rätt! Mycket vacker halsduk, man skulle nästan kunna tro att du snott den. Men det e lungt, min ligger här bredvid, måste påpeka att Sjögren har mycket god smak.

2007-06-21 @ 17:07:03
URL: http://hoolmgren.blogg.se
Postat av: Pontus

Lindberg: jao, fast hon var fett scary :D Jag hoppas att du förstog innebörden även fast jag skrev med ett l ;) Det är tur att det är ordning på dig ^^
Kinderägget: HAHA, du har faktiskt moppemusche där :D, du kan ju starta en klubb med David ^^ men vadå "orkar inte mer" ? :P
Lill-Pontus: Jag hade snott den, av Roggan :D ja, nån gnagar-råtta vill man ju inte vara iallfall ^^

2007-06-21 @ 17:59:06
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Hammarby

FRÅN SÖDERMALM !!!!! SÖDERMALM !!!! FÖR VI E HAMMARBYYYYYYYYYYYYY FRÅN SÖDERMALM !!!!!! .... ^^ .... jag känner inte dej men iaf ! sökte lite (google) och så hittade jag denna hemsida :P lol men det som var roligt var att jag också var bajare !
Och Ni ska passa er för vi är Hammarby

2007-10-08 @ 20:47:15
Postat av: Odddaniella

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-01-21 @ 12:09:03
URL: http://odddaniella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback