Filmkväll, tjohej =)

Godagens!

Igårkväll så bakade jag & Svansen scones och drack te halv 12. Vi behöver nog en diagnos eller två.

"Kolla, nu är jag en Mammoth Tank" *Svansen (David) slänger sig till golvet på alla fyra, åker omkring*
"AHA, kolla på mig rå! Orca division, target confirmed, jag är ett flygplan, voooooom" *Jag sträcker ut armarna och springer runt deras matbord*

Sen så lyssnade vi på 17 Disneyhits och dansade i köket, Mulan & Lejonkungen är mina favoriter, Svansen gillade Tarzan... Tarzan suger, Svansen suger också, på att göra scones. Jag hade allt under kontroll tills han skulle vispa ihop ingredienterna. "buhu, mer mjölk" o sen blev det en jävla sörja alltså, så vi gjorde två "mackor" av scones istället. aja, gott var det :D

Idag var jag o hyrde Happy Gilmore, helt klart näst bästa komedi,( Zoolander är ju bäst :D) o den såg jag med Johanna, Elin & Camilla + Jonas ^^ roliga & söta filurer de där alltså :)

Fy fan vad kul det är när Gilmore skallar den där gamla gubben, jag håller på o döööö :D aja ppl, ni måste se den!

Imorn är det Hammarby-Djurgården. Gud vad jag älskar händelser som man i förväg vet kommer spåra ur, det här är en av dom. Jag, Partygeneralen och vår krigsgeneral (Roggan) kommer smälta järnkaminer och slänga dom i vattnet så att de rostar... WAR!

Over & Out/ Ditt pusshuve

(Ja, tjejen från kassan har sms:at ;), hon är 86:a btw. Dubbla poäng till CJ Pontus Sjögren, you go boiiiii) hihihi

Kommentarer
Postat av: David

haha, du kan ju snart mäta dig me mig, men de e en lång bit kvar till 77orna;)

Postat av: Pontus

Svansen: Haha, har vi inte sagt att det är Gremis område? 84 och neråt är hans territorium, leave it be.

2007-06-19 @ 00:24:30
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Gremi

Man känner sig hedrad!
Hamn den 29? HA HA HA

2007-06-19 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback