Dags att skriva av sig.

Godkväll din lilla grisuppfödare. Många har sagt det förut och jag kan bara konfirmera det; skadeglädje är kul.

Idag på träningen så lirade vi 2 vs 2 och jag o Daniel anfaller. Jag får en pass, driver den åt sidan och tar i p r e c i s allt vad jag kan (I Gothia-cup 2004 så fick jag upp bollen i en hastighet av 104 km/h, o nu lär det ha varit mera hihihiihhihi). Hiroshimabomben bleknar i jämförelse med denna kanon o så ba KA-BOOOOM (atom-moln) så flyger den iväg o träffar Anar rakt mellan benen.

he he he, sucker...


Nu gäller det bara att tänka ut nåt att göra. klockan är 22:00 och man kommer ju inte lägga sig förens typ 02:00 när man är trött. Alla är torrbollar där ute. jag gör vad som helst, en kladdkaka, en film, varuvill!

jag tycker inte om o vara ensam :(

Jonas säger:

va görs?

Pontus, säger:

nada, sitter i kalsonger o steker

Pontus, säger:

do?

Jonas säger:

haha samma här fast ja har raggsockor också


...och vi ska till Bulgarien tillsammans. Haha, Yin & Yang. Jävla radarpar ^^


Pontus, säger:

aa, när vi är fett rika o inte bryr oss, då drar vi o säljer glass i luftkonditionerade kostymer!

rickard säger:

hehe, aa

rickard säger:

men kostymerna skulle innebära för mycket att oroa sig för, bara "no worries" funkar om man ska sälja glass

Pontus, säger:

hm... vi kan anställa adam sam som "palmbladsviftare" ?

Pontus, säger:

Jag har alltid velat ha en Irakier som betjänt, för de kan inte springa iväg o gömma sig, kolla på Sadam bara, han hitta dom hur lätt som helst ^^

rickard säger:

hahaha

rickard säger:

bra plan tycker jag



update: David kom hit kvart i 12 o vi bakade negerbollar o såg två avsnitt simpsons, klockan närmar sig 02:00, haha, jag ska gå o lägga mig som ett stort X i min säng nu och tänka på nåt fint..

herrååååå

Kommentarer
Postat av: jonas

haha bulgarien kommer bli bäst

2007-06-25 @ 22:43:01
Postat av: Linda

Ska ni till Bulgarien? Sunny? Ifall vi är där samtidgit ses vi där och röjer satan ;P

2007-06-26 @ 01:06:48
Postat av: Pontus

Jonas: Haha, det vet du ^^ inget kommer ju direkt gå "according to plan" hihiii...
Linda: Yes box, 17 juli, men hm, vem Linda är du? ^^

Postat av: Alexfuckingsander

Walla di abri shaifo di nackno!!!
eidar bou haet suedie? en ord till jag döda din chinne och mata den till "Ey lään"(Mitt hynds namn, cool haaa)
Di walla shlomo

2007-06-26 @ 08:39:12
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Pontus

iiiiiihhh, nachno emo di kota demo abri di nichte kelbe ^^ kaiso. hät?

2007-06-26 @ 10:35:18
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: David

Palla åka när jag kommer hem:P

2007-06-26 @ 11:07:53
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Pontus

David: Haha, tror du det är en slump eller? ;P

2007-06-26 @ 12:42:30
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback