Dagarna nu har ingen betydelse...

Jaha, är det den 17onde? den 24e? eller 15e? tisdag eller torsdag?
Spelar ingen roll alls. Livet bara är :)

Sitter här ensam som en eskimå som drunknat i en brunn och läser gamla blogginlägg jag gjort.
Generellt måste jag säga att jag är himla rolig ibland alltså :D ...å andra sidan så spårar det ju ur då o då, men jag e ju jaaaag ^^
Men seriöst, vad är det för sorgset kanelhuvud som sagt att det är fel att garva åt sina egna skämt? :D Vad är det för människor som har sån inställning till livet? va va VA!?  "SA DU NÅT ROLIGT SOM DU SKRATTA ÅT?!?!?, DU MÅSTE DÖDEN DÖ!!!"

Sånna människor bör köra upp en kratta i ögat på sig själv, tejpa sin egen munn med brännäslor, tatuera "minä olla eiiiii katkera" på magen (som är finska o betyder, "jag är iiiiiinte bitter"), stoppa huvudet i en cementblandare samt hoppa på ett ben nedför Ragnhildsborgsbacken, fastna i en lift på vägen ner och rycka höften ur led, (eller svälja tungan) och i räddningshelikoptern råka ramla ur med huvudet före... Men det är ju bara vad jag tycker...

Tihi, vad får jag allt ifrån?

(En femhundring eller en kyss så berättar jag mer) haha
Nej, nu ska jag lägga mig o läsa en bok o käka after eight, pimpla lite vin och skicka nåra sms. Puss!

Kommentarer
Postat av: David

haha, asså... dina skämt e ju roliga, så du kan ju skratta åt dem, de e ju en annan sak om typ elias skrattar åt sina egna skämt;)

Postat av: Jimmyhelene

I kinda like it. Thanks!

2010-03-02 @ 13:35:57
URL: http://jimmyhelene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback