Cameltoe, O yeah

HEJ! :D vi kan inte bara plugga, vi kan ro också ^^

Sitter här, orakad, blöt sen drakroden och ba allmänt lycklig. Inte för att det särskilt anmärkningsvärt, men vi spöade ju då skiten ur naturarna i rodd (det var inte så svårt direkt...) . Spöade dom flesta andra också, jag vill inte skryta eller sådärva, men vi kom tvåa totalt, etta blev igelstaklassen...suprise suprise... 
ojojoj, vad jag tog i o paddla o skrek, min vänsterarm var full med mjölksyra men inget kunde stoppa oss, padeln gled i vattnet likt en smörkniv genom smält smör.... (gud vad jag gillar mina metaforer).

Men det där jävla söthuvet till norsk satt ju framför mig o agerade tsunamivåg! HALLÅ!? SER JAG UT SOM THAILAND KANSKE!? Där satt jag i mina vackra tights som varannan sekund fick en ny dusch delikat marenvatten över sig. Man kunde ana ett dovt ondksefullt skratt hos norsken... men jag lät saken bero och skvätte ner Mattus bakom istället...hähäh.


Själva matchen dårå, det var ju vi, S04 vs Na04. Lite som david mot goliat, fast vi var ju då goliat o stampade på david, hajjaru? ^^ Vi var liksom pansarvagnen och david var den hära negern som står först i ledet, o det blev ett ljudligt SMACK, när vi körde över...Na04... haha. Eftersom vi förmodligen vann performance aswell, så betyder ju det att vi traskar först i studentledet, studenten 2007 som är på torsdag. HAHAAAAAAA!!!!!

(En liten notis bara... hm, vi var pirater på skolfotot, baywatch på julkul och militärer på idrottsdagen...jag får bara en vag känsla att samtidigt som folk fördömmer ragnhild så vill de gärna ta efter...eller? äh, det kanske bara är jag...)

Inte nog med det, så hade ju gremi, grodan & kinderäggets klass baxat vårat tema vi hade idag också, typ. Skäms.

Sen var det ju jävligt kul att åsa inte bara slår mig, hon spöar svansen i rodd också... tihi.

aja, life's good.

/Roddare Sjögren


Kommentarer
Postat av: Therése

VI HADE INTE TAGIT ERAT TEMA!!!!!!!!! ni tror alltid att ni är THE ONE, åfsdbnfhyug nu e jag aarg. *ät bajs* puss :)

Postat av: Micce

Therése: Vi tror inte, vi vet att vi är THE ONE. Härmisar...;)

2007-06-01 @ 15:07:02
Postat av: Anonym

Men sooom om det bara var du som blev blöt. Herrejomala.. alla var ju fan dyng, dock inte så dynga vi kommer att va ikväll.. ha
ha
ha. ne, nu gäller det att tagga till balen, o satan vad jag är taggad. STÖRST BÄST OCH VACKRAST. och så klart alla härmar oss..skulle jag också ha gjort om jag var utomstående, men till min stora lycka så är jag ju inte det!!! WIIIHUUUUUUUUUUU

2007-06-01 @ 15:13:04
Postat av: Malin

och självklart var det jag som skrev färra inlägget.. your malpal

2007-06-01 @ 15:13:50
Postat av: Pontus

Therése: Seså honey, drick ett glas vatten o räkna lugnt o sakta till 10, det är lugnt, ni får se upp till oss... ;)
Micce: Kunde inte sagt det bättre schelv ;)
Min Malpal: Det var en smula ironi bakom där ;) Asså, vinner vi hela skiten, vilket vi lär göra så lär jag inte gå på två ben ikväll asså :D Fullt ös medvetslös! hihiiiiii, det här kommer att bli bra :D

2007-06-01 @ 15:24:55
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Johnney

jaja köp samma mobil som jag gör det! ;) schönt att jag va först ;)

2007-06-01 @ 17:10:15
Postat av: Therése

snart är du inte min enda vän längre

2007-06-01 @ 17:54:05
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Gurra

Men du din kllla anska trrae vi skulle ju tagit er så jövle hårt om de inte va fört att nid hadde sånn jävlla tur!!!!
Balen schtekte air men anytirm anywehj å vi tar er dittt lilla sötthuvve!!!!

2007-06-02 @ 02:56:09
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Matildan

Skvätte?? Du dränkte mig! Sen fick jag ta bussen hem själv, blöt och äcklig... Men det vare värt :)

2007-06-02 @ 14:08:02
URL: http://taperjeansgirl.blogg.se
Postat av: Micce

Hehe, nån mer än jag som blir lite konfunderad över att Gurras URL skirvs klockrent men själva texten är helt fel...;)

2007-06-02 @ 17:17:58
Postat av: Gurra

Micce: Använder man den lilla rutan "kom ihåg mig" sparas din URL och ditt namn, användbart för kvällar som gårdagen ;)

2007-06-02 @ 17:29:21
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Micce

Haha okej, då förstår jag. Tänkte:"hur i h-vete klarar han av att skriva in rätt adress när jag inte ens klarar det nykter":P Jävla massa r där.

2007-06-02 @ 18:06:54
Postat av: Pontus

Johney: He, det är som o säga "kul att du dricker champagne av samma sort" det visar bara på lite klass ;)
Therése: nähä, vill du gå längre än så? ;) haha
Gurra: Somliga är bättre än andra ;) hihi
Matildan: Ja, var inte så tjurig nu ;D
Micce: han är naturare, låt han va ^^

2007-06-03 @ 09:41:46
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Car Games

Great site!!!

2010-01-13 @ 10:53:06
URL: http://car-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback