Bronxeng - Nävekvarn 5-2

:D Mos.

jag hade en stekig nick på mål som målvakten gjorde en once-in-a-lifetime räddning på. blä. Å andra sidan så spelade jag fram till 3-1. sen gjorde vi 4-2 på en frispark där jag blev fälld ^^ och sen kommer det världens krossboll mot mig, jag samlar mig till en stenhård enhet, spänner vadmusklerna och flyyyyger iväg, vänder mig i luften och nickar den snett bakåt till Johan som sätter 5-1.

Vackert ;)

Sen fattar jag inte varför alla lag från Eskilstuna och Nyköping ska bråka hela tiden... haha, alltid det hära:
"vill du bråka, vill du bråka?! amen kom då!!!, amen efter matchen, då ska vi slåss, vi ska slåsssssssss"

Ragnhildblicken är till nytta ganska ofta... shihi ^^

Imorn kör vi. Det blir ett jävla röjj hela dagen, kollade vårat "reserv kylskåp" 20 flarrer vin, 6 paket öl, mycket champagne med mera. Det här blir bra.

Kommentarer
Postat av: madds

poooontus! Glöm inte jordgubbar till champagnen :D det blir så mycket godare! Och tro mig, imorgon kommer du inte gråta, du kommer skrika av lycka och glädje :D

2007-06-06 @ 22:38:05
Postat av: Therése

GRATTTTTIS TILL STUDENTEEEEEEEEEEEEEEEN

Postat av: Felicia

GRATTIIIIIIIIIIIIS :D

2007-06-07 @ 22:13:21
URL: http://feelicia88.blogg.se
Postat av: Pontus

Madds: Du fick jordubbar i champagnen honey ;) kul att du kom, aj lajk yo
Therése: TACK :D din tur idag...
Felicia: :D tack tack! Kör hårt själv ikväll! ;)

2007-06-08 @ 09:13:49
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Veiblog

This is a very good site. Thank you.

2010-10-22 @ 09:37:01
URL: http://www.veiblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback