Ah, sommarens sötma... :)

Tjohej, tjoha, fy fan, ibland har david moppemusche, o de é inte bra. (RIM)

Well, måste säga att gårdagen var en sommar kick-off som var för att underdriva lite granna: underbar.

Jag, Åsa, Therése, Alexandra & Davids (alla bloggare därute, se så mycket finare det är med stor bokstav på namn, gaska upp er för fan ;) puss) kilade iväg till Tullan för att göra det man gör på sommaren, bada, äta god mat med solen i ögonen, spana in nudister och le mot solen.


108455-210
David ser fundersam ut och tänker förmodligen på navelludd och warcraft. Jag bara är, och Alexandra ba schteker.




1. Jag solarrr
2. Åsa är en liten lustigkurre, så fort hon börjar bli hungrig så blir hon jätte jätte irriterad "ÅÅÅÅÅHHHHH ÄR VI FRAMME SNART!?!?" "JÄVLA MYROR, DOM BITER BARA MIIIIIGG" osv osv, men ger man henne en bulle så blir hon glad som ett litet barn och jättegosig.


108455-217
Pontus Änglar

Aja, det var ju matdags, o jag o Davids hade masssor med mat med oss i form av potatissallad & oxfilé.

Före maten:
108455-223


Efter maten:
108455-224



1, 2 & 3: Vi myser ^^ (Fast visst ser David på bild 3 ut som Gollum från Sagan om Ringen?) he he he...

108455-215



1. Efter ett tag så började det ju spåra ur totalt, tjejerna har uppenbarligen missuppfattat vad "pressat i solen" har för innebörd...
2. Therése "hörde gud" och konverterade omedelbart till islam, därutav burkan på bilden. (I själva verket så var det Åsa som morrade efter fler bullar)

108455-211
Alexandra..., förvisso vacker som en ängel på utsidan men på insidan lurar en ondskefull groda med horn på huvudet... People, proceed with caution. ;D


1. The princess & grodan.
2. Ja, det spårade ur.... ett jävla straff att Davids skulle ligga tvåa, han hade gärna fått vara 4a eller 11a... ;) pusspåre.


108455-226
När jag dör o kommer till himlen (?) så kommer det se ut så här, förutom att david ska stå med ett palmblad o vifta, samtidigt som han läser Kalle Anka för mig. Då o då ska David ta fram en näsflöjt och spela Arsenals trubadur och servera nypressad apelsinjuice. Ah, jag längtar redan...


Sen på kvällen kilade vi ner till minigolfbanan ett tiotal personer o satt på filtar o konsumerade lite alkohol och jag låg lite lullig och pratade om ditt o datt o nåra flickor drog fingrarna genom mitt hår. det är det bästa jag vet, nästan ;)

Sen sov GRRemi över hos mig. Två milstolpar på en dag. 1. Jag har delat säng med en Chilenare. 2. Jag har nått 12e platsen på bloggtoppen(12/250) , kategori humor och Henrik Schyfferts blogg har bara 4 gånger så många besökare.

/Eder pusshuve & statistikbög Sjögren

Kommentarer
Postat av: Therése

hahahah :D:D det var en toppendag/kväll !
"2. Therése "hörde gud" och konverterade omedelbart till islam, därutav burkan på bilden. (I själva verket så var det Åsa som morrade efter fler bullar)"
what.the.fuck? :D

Postat av: Pontus

Ja, de där att du "frös" var ju bara en liten fint, din lilla muslim ;D

2007-06-13 @ 09:59:50
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: ems

"jag brukar typ bara läsa om någon har kommenterat i min" alltså bara trycka på den.. MUPP =)

2007-06-13 @ 16:00:46
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: ems

"jag brukar typ bara läsa om någon har kommenterat i min" alltså bara trycka på den.. MUPP =)

2007-06-13 @ 16:00:55
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Pontus

Haha, emma ditt ägg! :D Du är ett undantag, det vet du ;)

2007-06-13 @ 17:59:45
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: ems

åhh, så sött =) jag har ätit en masssa äggisar idag <3 ska nog få dig o äta ett ägg nån gång. helt seriöst, kommer ta med mig ett till dig! gulligt va?

2007-06-13 @ 19:26:49
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: alexandra

hahaah fan va man ser ut på vsst bildr sdå. hahah hämska ju=) men myyyyyyyyyys vare iaf.. :)

2007-06-13 @ 21:29:28
URL: http://alexsandras.blogg.se
Postat av: Wilhelmlive

Hello, This site is a brilliant idea!

2008-06-05 @ 10:36:09
URL: http://xenista.com/wilhelmlive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback