Sömn... ge ugh... mig!

Igår lät jag ta hit lite folk; Madonna, Lindbergan, Therése, Åsa, Elias, Erika & Skalle-Pär för o fika lite o småfira mig schelv lite granna o sådärva. Det hade varit tråkigt o fira min födelsedag ensam :( . Tack för att ni finns! :)

Alright. Nu har jag inte sovit ut på över 1½ vecka och det börjar tära på en... ordentligt. jag börjar jobbet om 40minuter och här sitter jag o gäspar med en kopp te.

I Bulgarien var det så jävla hårda sängar att jag prövade o sova mot väggen istället:
image306

...och tro mig, väggen var mjukare än deras "sängar", men jag hade svårt o hålla balansen, så det var sämst.

Det är så ofta man vaknar o ba: "amen ikväll ska jag lägga mig klockan 10 typ, så blir jag utvilad till imorn, o sen när klockan är 10, då är man inte trött så då går man inte på det där jävla MSN o hänger där i 2 timmar. Bah.

Jaja, hård arbetsdag 09:00-19:15, och kastar dom där efterblifna kunderna champinjoner på mig igen (dom gjorde det i förrgår) då jävlar sprutar jag ner dom med tändvätska o fjuttar på, nånstans går gränsen.

Over n' out/ Sjögren

Kommentarer
Postat av: David

så jag e fortfarande skallepär?:P jag har ju fan blivit riktigt hårig nu ju

Postat av: Josephine

Jo jag hörde det, fattar inte hur du orkar haha. Jag gjorde det inte iaf, åkte hem och sov... Men idag är det serious vinpimpling på g.

2007-07-27 @ 21:50:54
URL: http://josephinemarialinnea.blogg.se
Postat av: Knutkarolina

Great idea make it site. Thank you.

2008-10-29 @ 08:14:44
URL: http://knutkarolina.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback