Du är ändå inte värdig nog för att handla på ICA, konsumfnask!

Alright. Nu har jag jobbat tre dagar och hunnit med att bli attackerad av en kärring med champinjoner, fått skäll - för att jag drog varorna för snabbt så att gubbfan inte "hann" ta upp sin plånbok och således blev "stressad och förödmjukad".

Inte nog med det. Tillåt mig att printa ner några uppkomna situationer:

Tjej runt 30 kommer till kassan:
"Due... ni har inget ekologiskt kaffe - och inte rättvisemärkt heller"
...nehe, handla någon annan stans då, jävla sosse... "nehe... jo, ekologiskt har vi visst, jag packa upp det igår, det står vid hyllan nere till vänster"
"mhm, men ni har inte rättvisemärkt kaffe ändå... det tycker jag är lite dåligt..."
O K E J "happ, jag kan ju framföra det (eller nåt)" (Föresten har vi det visst, det såg jag i ICA-bladet idag!)

80+ KÄRRING kommer skrikande och sjudande av raseri till kassan:
"NI BORDE STÄNGA HELA STÄLLET!!!"
*kunderna i kön kollar förvånande på henne - jag vaknar upp ur min trans* "uhm...va?"
"STÄNG STÄLLET!!! DET FINNS JU INTE ENS SMÖRRRRRR!!!!!!"
"jaha, nehe...okej..."
*lyfter näven*
"SKANDAAAAAL!!!!!!! SKANDAL!!!" *Rusar iväg*
(Jag var beredd för att skåda en hjärtattack live så som hon skrek ^^)

Uft, hade jag varit sosse hade jag ringt facket för länge sen alltså. Lyckligtvis är jag smartare än så. Nåväl, jag ska sova nåra timmar nu för det vankas party ikväll ;)

image312
Felicia ser ut som en docka, jag är jag ^^, Åsa är i sin egna lilla värld tillsammans med Emma. David gör sig beredd på att mörda.

Puss!

Kommentarer
Postat av: David

he he he..

Postat av: Samurajen

He he he...

2007-07-28 @ 21:48:57
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Junitjej

Pontus, jag har ingen kattunge. Dessutom dreglar knappt Yambo.

2007-07-28 @ 22:09:49
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Tamara

D E SÅ JÄVLA KUL ATT HA DIG HÄR!! DU E BÄÄÄSY!!JAG SKA SKFFA BLOGG FÖÄR DIG SKULL :D:D

2007-07-28 @ 23:31:04
Postat av: Åsa

Jag ser ut som om jag har fått lite för mycket av det goda. öhm, *ta bort bilden tack* haha

2007-07-29 @ 03:18:11
URL: http://readmelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback