Bloggkapning!!!!

Jaha då är ju pottan borta och super ihjäl sig själv i Bulgarien och jag fick ett plötsligt sug att kapa hans blogg.
Tydligen har han ju gett ut sitt lösen till alla han litar på, vilket självklart inte inkluderade mig, men som tur är så har jag hyffsat minne och pottan säger massa saker när han är full ;)

Jaja att döma av hans senaste inlägg så gör han väl ganska exakt de alla väntat sig av honom, super sig redlös och är våldsam, fast nu på ett ställe där det finns betydligt mer danskar än hemma, intressant. Ska vi kanske börja en vadslagning om hur många dagar ha överlever?
Vem kunde tro det om denna kille?
image303


Aja har inget intressant att säga, fast när jag ändå skriver kan jag väl passa på att säga hur fel det är med kommunism och adam sam

/Gurra

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahahhaha knappt att man kan tro att det där är Pontus jag menar han ser ju ut som en från backstreet boys eller liknande pojkband. hahahahhaha :O :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback